tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 03, 2016

Akhirnya dapat juga merasa air Kopi King terbaik di Ipoh!

Alhamdulillah, akhirnya!! Yang diidam dah dapat walau rupa tak cantik sebab katanya stok plastik & sticker habis ketika itu. Tapi takpe, asalkan rasa tu yang umphhhhhh!!




Chocolate


Ambil masa lama nak merasa sebab deme buka cawangan boleh dikatakan jauh dari persekitaran aku. Di Taman Cempaka, Stadium Ipoh & Meru Ipoh.


Ini pun sebab Shafiq sudi bawa. Mana idak, aku dah meronta-ronta nak. Wakakakaka. Asal sembang je, asal whatsapp je aku akan sebut "teringinnya nak rasa kopi king". Nahhh, akhirnya.


Puas!
Itu kesimpulan ringkas dari aku. Memang terbaik. Sebab apa? Kau beli harini, tak habis minum, kau masuk peti ais. Minum keesokan, masih rasa kaw air tu. Tak macam yang lain, rasa air batu cair je la dik non. 


Memang lain dari yang lain Kopi King. Terbaikkkk!


Terkini, dah buk cawangan di Pasir Putih Ipoh. Haaaa, ni memang dekat dah dengan che'. Haruuuu, diet ke laut. Wakakakaka.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Sheila Adziz said...

wah... tengok pun dh nampak best sis... kaw... mmg sedap la... bila minum mesti teringatkan sis :)

Rizziela said...

nampak pun mcm sedap... likat & pekat

Dunia Zumal said...

Nampak pun tahu sedap... teringin nak cuba ^-^

Nurzakiah Hanum said...

wow bestnya

Siti Nurzafirah said...

Hehehe.. tumpang tanya.. Syafiq tu sapa ? hehe *sibuk nak tahu*

Ohh.. kat Pasir Putih dah bukak ea?

eima said...

nampak cam besh je ..kat dengkil aku ade nampaks atu gerai tepi jalan mcm tulis king coffee.... tp nk berenti tu jlns esak hahahha

cik hani said...

nampak pun sedap..
pekat jer

Cik Kay Jue said...

wah nampak sedap je awak.. awak pergi kat mana beli ni? boleh la try.. sy baru je pindah perak.. huhu

anak denesor said...

da la i peminat kopiiii waaa

Nurul Baidurah said...

errr....i tak minum kopi..

Azhafizah Md Nor said...

asal sedap je..tak kisahlah ade sticker ke sedap. kalau ade sticker tak sedap, tak gune jugak kan..hihi