tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 24, 2016

Hari ini cik blog AL

Hari ini cik empunya blog AL. Memang dah rancang nak cuti hari ini. Nak release tension yang ada sedikit.


Semalam alami perkara sedih akibat kematian kucing. Walau deme binatang tapi aku dah anggap macam keluarga aku sendiri. Yang pergi tetap pergi tapi yang ada akan tetap aku jaga hingga akhir hayat.


Segala jejak balas akan bermula esok inshaaALLAH jika aku tak sambung AL.


Baki AL : 15 hari

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

selamat bercuti

Invisible Me said...

Selamat bercuti. Jangan sedih2 yea ;)

mun said...

bertabah la yui..mmg sedih kalau kucing kesayangan dah mati... faham perasaan... :(

Mrs Velentine said...

rehat yui..tak mau sedih2

wahida said...

rehat ye yui...

Dunia Zumal said...

Selamat bercuti Yui, moga tenang dan dapat menyembuh kesedihan di hati..

Azhafizah Md Nor said...

Selamat bercuti yui..rehatkan diri dan tenangkan fikiran ye

Nadia Johari said...

Tu la..bila kucing dah lama ngan kita..bila dah tak ada..sedih je

aRz MoHa said...

selamat bercuti yui... arz jug apernah rasa kehilangan kucing...kesannya hingga kini tak bela dah kucing

Eka Tikah said...

bila dah sayang kucing mcm kluarga kita sendiri, bila dia pergi mesti terasa yg teramat. sabar ye kak