tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 03, 2016

WW 4 [2016] - Yeke perempuan marah macam tu?





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

hahaha macam x betul je

Mrs Velentine said...

kalau kak MV marah mmg akan kuar speaking...sebab jarang speaking

Dunia Zumal said...

Kalau speaking, Zumal hanya mampu dengar tapi tak faham...

najwa zahid said...

i am. sya kalau mrah dkt org yg di mesej, mmg taip bi terus. sbb kalau taip BM, nnti ayat jd kasar. hihihi

NabilaHasyim said...

k.nabilah kalau marah, boleh ckp panjang...
mcm2 la nak bebel, time marah tu.. :)

tp bila dah kawen, byk mendiamkan diri..
takut boleh gaduh2, kalau melayan emo tu :(

Yana Libra said...

hehe..sy senyap je kalo mrh..sbb slalunya byk je benda nk citer..kalo tetiba senyap ade la tu tak kena~ :p

Siti Nurzafirah said...

haaa... lebih kurang kot...

sebab tu malas nak marah.. diam ja....

anak denesor said...

kikiki betoi sgt da tuh

Nurul Baidurah said...

mcm tak betul jer ayat dia..:P..

Azhafizah Md Nor said...

ini kelakar. pun boleh marah camni