tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 04, 2016

Bento 2016 Nurul Yui : Pasta Tomato & Nutrigen

Yang pertama, aku buat sebab jumpa dia [ bento pertama 2016 ]. Ini yang kedua bekalan untuk makan di pejabat. Lepas sembahyang Subuh, terus prepare. Alaaaa, benda mudah aje dengan bahan yang ada, campak-campak siap!




Takde yang susah. Senangkan menu aku ni? Hahahaha. Si bujang yang pemalas. Beginilah gayanya. Mood rajin tak mari. Huaaaaaaaaaa!


Sama aje kan macam bento pertama? Tapi lagi kurang bahan yang ku guna. Hihihi.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

fifie feyca said...

wow.. cute nya!

Nurzakiah Hanum said...

nampak sedap

Mrs Velentine said...

sedap

anak denesor said...

hey omei sgt bekas die

wahida said...

kira rajin la ni yui...aku ni nak siapkan bekal pun malas...haha...

Aku Penghibur said...

alahai comelnya !!

Jom vote blog acik di MSMW 2016 : Cara mengundi di sini

Siti Nurzafirah said...

okey lah dari tak lapar kan..

zaf bawak roti ngan nutella.. kalau rajin sikir baru ada bento.. hehe

zarul farhana said...

comei la bekas dia..

Nurul Baidurah said...

alahai..comel nya bekas dia..:P..

Azhafizah Md Nor said...

cuma bento yui..semangat nak makan ni

lyana ishak said...

hahaha .. comel je kan bento YUI , nmpak pon sedap ^_^