tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 02, 2016

Cashout Nuffnang kali pertama tahun 2016

Jumaat lepas bersamaan 29/1/2016 aku sempat tekan button cashout Nuffnang. Dah takde nak tunggu cecah ratus ringgit, lepas je amaun RM 50, memang terus cashout saja.


Memang taknak dah kumpul-kumpul bagai. Semua sebagai langkah berjaga-jaga. Heeeee. Alaaa, lagipun nuffnang aku sekarang memang sendu. Kalau dulu, memang gempak. Tapi sekarang, faham-faham sendirilah ya.


InshaaALLAH takde apa awal Mac akan dapat cek. Harap semua dipermudahkan.


Korang yang sama dengan aku, selamat menunggulah ya =)





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Wah wah. Rezeki.! Heheh... =D

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

Myra Jay said...

Betui tu Yui..
Akak pun dok ingat gitu gak, cukup cecah 'matang' dia terus cashout...
Tapiiiiii akak lupaaaaaa nak cashout..huhuuuu

PeRdU cINta said...

Betul..nuffnang akak pun pucat je..hihi..

Mrs Velentine said...

kak MV lupa cashout...hari ni tengok dah 65....tak pa bulan 2 nnt kita co

Eka Tikah said...

rezeki tahniah kak. hehe

cik violet said...

nape link nuffnang mcm xok je. huhu.

Dunia Zumal said...

Tahniah yer Yui

Nurul Baidurah said...

wahhh...untung ar...rezeki nuffnang..

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..nuffnang agak sendu jugak sekarang ni.