tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 04, 2016

Cara tentukan jantina kucing

Siapa terror teka jantina kucing terutama yang masih kecil? Selalunya kalau baru lahir, memang senang cam tapi jangan ingat semua orang boleh kenal jantan atau betina.


Berikut aku kongsikan untuk panduan bersama.




Sumber : FB


Haaa, pasni adalah tu yang p klebek kucing masing-masing. 
Ekekekeke! 




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

anak denesor said...

hahahha da lame tau..kikiki..kite kan penggemar kucing

Dunia Zumal said...

Hehe nice info... kalau masih kecil susah gak nak beza...

Nurzakiah Hanum said...

great sharing

Mrs Velentine said...

tau tapi kdg susah jg sebab takut kucing nak pegang pun takut

zarul farhana said...

yg saya tau kucing jangan ada telor ja la..

Nurul Baidurah said...

dah pandai dah tentukan jantina kucing..kucing jantan yg paling byk kat rumah...:p..

Azhafizah Md Nor said...

selalu dah besar sikit baru senang nak tengok :)