tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 01, 2016

Shawl warna pastel yang menambat hati

Aku tak pasti kenapa aku kenan benor dengan warna-warna macam ni sekarang. Duluuuu, pink pink pink! Sekarang rasa bosan dah sebut pink. Yela, pink dah dikaitkan dengan dato Vida, kuasa pink padanya. Ecehhh!



Sumber : FB


Cantik tak warna-warna macam kat atas? Ini kalau tengok depan-depan, ada juga yang rembat berkodi-kodi. Pakai, dah bosan jual. Huhuuuu. Haruuuuu sungguh.


Dulu pernah buat shawl sendiri. Tapi sekarang lagi senang beli. Banyak kos yang dapat dijimatkan!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Rizziela said...

cantik sangat

Siti Rohaida Yusof said...

cantik2 warna dia

Dunia Zumal said...

Betul, memang cantik...

Nor Adzwaty Rokkafella said...

akak dlu x minat pink...tp sejak mengandungkan Adik Icha, terus melekat dgn warna pink sampai sekarang huhu

Yana Libra said...

oo..beli lagi murah ye..huhu

najwa zahid said...

suka soft peach tu. sya minat smua colour. hehe. pastel ke, terang ke, gelap ke, hehe

eizz nrhzm said...

Cantiknya, ni kalau jumpa depan mata, harus saya beli :))

Mimi Azirah said...

Akak memg minat n suke shawl

Permatabiru said...

CANTIKNYA KALER...

Eintan Nurfuzie said...

nampak lembut je orang yg pakai

Rapunzel Cikilolo said...

aku kalo kaler pastel memang minat dengan peach dan nude tu...

boleh je aku nak selit dengan ape-ape baju.

hehe.

Busyra Bt Takiyudin said...

sy pun minat shawl warna mcm ni. sbb lembut je tngok.

Siti Nurzafirah said...

cecantik warna dia.... suka warna pastel tu jugak....

Eka Tikah said...

semua warna-warna tu cantik. ishh mahu diborong semua ni. haha

cik violet said...

cantek :)

Nurul Baidurah said...

kalau depan mata.dah rembat habis dah ni..hehe..

Azhafizah Md Nor said...

suka gak warna pastel. kalau boleh nak beli semua warna tapi memang taklah kan.itulah, asyik pink pink je. fiza pun pernah buat shawl sendiri tapi macam lebih baik beli je..huhu