tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 10, 2016

Bersiaran setelah 4 hari bercuti!

Fuhhh, lemau sungguh pagi ni nak bangun. Set jam 6.40, pastu sambung lagi 10 minit. Padahal mata bukan nak lena sangat. Faham kan erti MALAS? Haaaaa.


Tenang sungguh menunggang kuda arini.
Lapang je jalan. Tak sesak. Tak merungsingkan! Hahahaha. Kemain kan. Aku rasa ramai lagi sambung cuti minggu ni. Fuhh, sakan kan.


Oklah, jom memulakan semula blogwalking yang tertunggak selari dengan cuti panjang. Kat rumah dah takde WiFi, kira memang takdelah nak beronline bagai sangat.


Apa pun, kepada yang bekerja, selamat bekerja ya!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurul Baidurah said...

selamat pagi Yui...yeahh..hari ni dah masuk kerja dah..huhu..

Mrs Velentine said...

yui samalah mcm kak MV set jam 6 last2 extend lag 10 minit haha...jalan tak jammed buli lah gerak lewat ke ofis

PeRdU cINta said...

mesti tunggang kuda sambil senyum senyum ni yui,,hihihihi...

Murni Alysa said...

selamat bekerja Yui..memang lemau jaa akak nak kerja harini..

mun said...

bestnya bangun lewat... mun bangun g keje pkl 5.30.. lagi lerrr perit nak buka mata..hukhuk

kat opis pon ramai yg bercuti lagi...

Siti Nurzafirah said...

Tu lah.. hari ni sampai tempat kerja pun awal walaupun driver bawak slow..

Azhafizah Md Nor said...

Cuti panjang memang seronok..fiza pun baru dpt berblogwalking ni...