tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 23, 2016

Apa itu Munafie? Best ke tak?

Nampaknya musim Munafie sedang melanda. Dah beberapa minggu tapi baru hari ini aku ada kesempatan nak cerita pasal Munafie.


Aku beli dari beberapa pembekal, cuma ada 2 orang sahaja yang memenuhi citarasa dan menepati "paiawaian" yang dikehendaki.


Untuk pengetahuan semua,
Munafie ada beberapa gred. Yang terbaik haruslah yang banyak AAA kan. Tapi aku tak kisah pasal itu, aku kisah pasal kualitinya. Biar aku pegang dan rasa sendiri.





Ini antara warna yang aku dapat dari pembekal. Warna tak boleh pilih kiranya random, sebab permintaan terlalu banyak. Aku pun tak kisah, asal benda elok warna lain cerita. Ekekekeke.




Setakat 2 minggu dah terjual lebih kurang 50 pcs. Alhamdulillah rezeki. Yang ini aku jual sehelai RM 15. Kalau korang ada jumpa RM 10, memang ada. Tapi kena tahu kualiti macam mana. Macam mana nak bezakan?


Dari segi :
Kain, getah, grip getah atas tu 


Ok takpe, meh kita baca antara pengguna yang beli Munafie dari Nurul Yui Collection.










Ok dah baca semua? Haaaa, yang berat 80 kg pun inshaaALLAH boleh pakai. Takpe nanti aku bagi ukur lilit anggaran yang boleh pakai kalau korang berminat ya.


Yang penting selesa dan inshaaALLAH tak bergulung macam gred bawah. Munafie mampu sorokkan lelemak yang berada di perut. Jangan terpedayalah kalau kata pakai Munafie boleh kurus. Camne nak kurus kalau makan tak beragak kan. Ekekekeke.


Nak berkualiti dengan harga mampu milik, boleh cari aku ya. Munafie tau bukan Munafik. Kuang kuang.


Nurul Yui
019 233 1810




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Mila Ahmad said...

aah benda ni tengah in skank tapi mila belum cuba lagi heee

anis abdullah said...

Kita suka pakai short lagi. Macam syok pulak..

Nurfaezah Abdullah said...

awal2 fae kenal benda munafie ne tah berapa kali salah baca munafik

Siti Nurzafirah said...

hehehe.. nama dia style ~

Normi Nieza said...

igtkan apa la munafie ni..:)

Kaklong said...

Oo. ni ek munafie..
Ada baca2 haritu kat fb..

SITI SORFIENA SYASHA said...

dah beli satu untuk mama. hehehe. best

Azhafizah Md Nor said...

menarik ni boleh nampak kurus