tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, August 05, 2016

Kucing ke-20 dimandulkan : Kiut (dalam kenangan)

Orang lain sambung cuti untuk beraya, aku manfaatkan cuti hari Isnin 11/7/2016 bawa Kiut pergi neuter.


Hmm,
Berbeza entry kali ini. Sebab Kiut dah pergi selamanya meninggalkan kami. Tiba-tiba cirit dan tak lalu makan tapi masih aktif bermain, aku syak dia terkena virus Parvo.




Ini antara gambar terakhir Kiut selepas neuter, rupanya tak lama hayatnya. Dia ni aku ambil di tengah jalan waktu kecil dahulu [entry].


Pergilah sayang,
Moga kamu bahagia selama berada di bawah jagaan kami.


Kiut dalam kenangan.


Entry proses spay/mandulkan kucing betina :
3) Batman
4) Puteh ( mati 22/2/2016)
5) Tompok
6) Minah
7) Kika
8) Kiut  (mati 12/9/2015)
9) Lela
10) Omei
11) Luna
12) Lepat


Entry proses neuter/mandul kucing jantan :
1) Shinchan
2) Kaka (mati 6/8/2015)
3) Muna
4) Masdo ( mati 11/2/2016 )
5) Atam 
6) Omei J
7) Kaka 







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

anis abdullah said...

Alahhh macam kucing kita masa budak2 dulu. Tapi kucing kita mati masa kita kat asrama..sian pulak

ZULHILMI TEMPOYAK said...

dl bela kucing dlm bilik. smpai 7 ekoq. pastu sbb berbau. housemate jeling2 je.. heheh

Hana Hadi said...

Banyaknya kucing.. Meow meow...

zazanizam said...

huhuhu sedih. kza lpas manja mati tu kan, bertambah 5 ekor skrg ni. alhamdulillah. seronok dapat jga depa semua.

Anum Abdullah said...

sedihnya...kucing yang kita jaga selama ni akhirnya pergi jugak meninggalkan kita..

Azhafizah Md Nor said...

bertabah yui..ada yang lain menceriakan hari yui