tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, August 08, 2016

Review Peribadi : Tropicana Frutz Sparkling

Ada promosi di Shell katanya 2 botol RM 4. Beli jelah sebab tak pernah cuba lagi. Biasa beli Tropicana oren aje. Takde sparkling apa ni.




Pendapat peribadi aku,
Aku tak berapa berkenan dengan rasanya. Lebih suka yang biasa. Lebih umpphhh!! Heee, sorry Tropicana tapi ini pendapat peribadi.


Lain orang lain selera tekaknya.


Yang Tropicana biasa memang sentiasa di hati.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

anis abdullah said...

Kita suka minum yang tutup oren yang biasa tu jugalah. Dia punya sari limau banyak...minum waktu cuaca panas yums..

n.i.n.a Mads TM said...

sedapnyaaa... kena singgah beli. hehe

Anum Abdullah said...

kalau tropicana oren lagi sedap Yui

Azhafizah Md Nor said...

rasanya kurang umphh ye yui?

Rizziela said...

blm pernah try.. tp yg sparkling mmg kurang diminati

orked violet @ SYA said...

kite dah try lame dah mmg yarkss!

tp ni better dr spritzer sparkling. mcm xde motip buat air ginih. hahahahahhahaha