tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, August 11, 2016

Baju Sari Peplum Doll

Pernah dalam entry sebelum ini April 2016 [sini],
aku ada mention nak dapatkan baju sari peplum doll ni. 
Tapi warna yang tu maroon.


Entah macam mana ada seller jual murah sikit dari harga pasaran. 
Harga pasaran RM 200+. Aku pun "terbeli" tanpa sengaja. 
Dah beli, pastu fikir bilalah aku nak pakai. Hahaha.




Beli saiz S
Kena sangat dengan badan
Nasib baik okay!


Lagipun dalam almari takde warna macam ini
Rembat jelah




Sekarang dok fikir bila nak pakai
Suka beli tapi suka perap dulu
Pastu sendiri tension pastu jual


Habis cerita!


Baju ni sesuai untuk orang ada masalah perut buncit
Boleh cover tauu
Opsss, kantoi diri sendiri
Wakakaka!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

cantiknya yui baju ni.. akak ada beli kain sari dari india tp konfius nk buat baju camne sbb corak die tu susah nk adjust.

Siti Nurzafirah said...

cantik ! haah sesuai untuk orang pewot comel.. hiks

tapi, kalau orang bersaiz besar pakai, macam tak sesuai.. nanti nampak lagi besar

Nurzakiah Hanum said...

cantiknyaaaaaaaaaaaaaaaa

Diana Rashid said...

Pakai la yui..ambik gambar nak tengok..:)

Eca Dwinky Asha said...

tudung gold..menyerlah neyh :)