tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, August 20, 2016

Review Peribadi : Rio Burger Mcd

Sajalah beli sebab lama tak beli
Huuu 
Memandangkan ada musim
Cuba juga





Tengok luar nampak umpphh ja!




Selak dalam
"aik, pehal tak sama macam blogger tu punya buger?"
Bermonolog sendiri
Eceeeeehh


Bagi aku,
Aku suka dengan rasa pedasnya
Macam ala-ala asap tu


Rasanya bahan ni ikut orang yang buat kot
Kalau tengok burger aku ni
Nampak biasa sangat




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Ann Ishak said...

saya suka burger ni jugak yui, sedap pedas2 sos dia tu...tak perlu tambah sos cili lagi

Normi Nieza said...

knapa diaorang dapat free..kita xdapt..hihi

E'in said...

biase je ea? tak nank beli laa mcm nie.. haha

Jie Susanos said...

Puas hati x yui..

Siti Nurzafirah said...

tak sempat nak rasa... dah out of stock.. *nangis tepi sudut*

Cik Yaya said...

fuhhh..indah khabar dri rupa..rupanyer..heeee

Ezy Loy said...

salad tu dorg cincang ke hape.. hihik..
blh try jgk bege ni.. nyummm

azizah green line said...

nmpk sedap.. da lama xmkn mcd..

eima said...

x try pun lagi .... sedangkan pi mcd semingu 2-3 kali ... budak nk mkn tu je ... tak teringin nk try ...

orked violet @ SYA said...

hahahahhahha

sah la tangan staff yg buat tu x berseni. hahahaha

morning Yui :)