tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, August 12, 2016

Tukar Kad Bank ke Visa Debit yang baru

Kalau tak kecoh, tak viral aku pun tak ambil tahu. 
Tapi bab kata proses tukar sampai hujung bulan Julai tu, memang VIRAL PENIPU
Saja nak bikin kekecohan. Kesian orang bank. 
Nasib baik aku bukan jenis cepat percaya viral ni.




Jangan tanya pasal function or apa
Boleh rujuk laman web bank sendiri


Tak perlu bayaran apa-apa
Bawa IC dan tunggu untuk dilayan
Aku kena dekat 2 jam
Heeeee


Lusanya aku minta cuti
Sebab nak buat untuk mak aku plak
Selesai!


Lepas ini kena buat untuk CIMB plak
Haruuuuuu!


KENA TUKAR SEBELUM HUJUNG TAHUN 2016




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

wow bleh pilih kad ek, tmpt anum sama je ceri

Cik Yaya said...

salam..
slmt pgi..yaya singgh melawat..

ohh sampai hujung tahun bole ye..tu laa
dgr smpai hujung buln lepas je..yaya xde pun tuka..ahaha
klo btul smpi hujung thun ok lg la..tp xtau bila ad mse nk tuka..huhu tgu hujung thun jgk la...haha =p

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

kaaann! nasib baik kita pun x percaya viral. Semua kad bank kena tukar visa debit baru. Aina punya maybank da settle tinggal Cimb je ni. Huhuhu

anis abdullah said...

Kita tinggal maybank je.

Jie Susanos said...

perghh..cntik kad tu..MU..

J.Syazwana said...

alaa bila entah nak tukar. huhuhu.

Azhafizah Md Nor said...

salah info dorang viralkan tu