tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 28, 2016

Gegar Vaganza 2016 - Nora tersingkir di separuh akhir

Maaf lambat bersiaran. Busy sikit pagi ni. Macam biasa, 9 malam hari Ahad udah get ready depan tv nak layan Gegar Vaganza punya pasal. Hahaha.


Semalam tengok GV sebab dah separuh akhir. Korang pun sedia maklum Nora tak dapat ke final. Takpelah, rezeki dia sampai situ. Lagipun dia nyanyi pun ok je semalam.


Macam biasa,
Haruslah bercerita tentang Zarul sebab Yui sokong padu kat dia. Mehmeh. Nyanyian solo lagu Hafiz memang best!. Berduet dengan Marsha pun sama. Tapi Yui terganggu tengok pakaian Marsha. Hahaha. Fesyen baru plak tengok.


Dahlah, tunggu minggu depan plak final.


#teamzarul




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Hazmin Hamudin said...

Orang kuat GV ni

Kakzakie Purvit said...

Tak apalah Nora pun dah kaya:)

Unni Anje said...

comelnya template pink!!! smua saingan akhir power2..

btw salam singgah :)

husna zahidi said...

amboih.. suka benor kak yui dengan zarul ye.. hihihi..

azizah green line said...

tu la..akhirnya nora yg keluar kan.. ingatkan intan..kikiki

Jie Susanos said...

xsangka nora tersingkir..

Azhafizah Md Nor said...

tak tengok takde astro..goodluck untuk yang dapat masuk final tu. mesti ramai tak sabar nak tengok final nanti kan

Mardiah Diana said...

Akak kadang tengok kadang tak tengok...tapi malam separuh akhir ni akak tengok sampai habis...hihi