tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 15, 2016

Jus Qalbi Al Ehsan Kawal Kolestrol & Agen Pelangsingan Semulajadi Terbaik

Perkara yang melibatkan kesihatan ini kita jangan pernah ambil mudah sangat. Tambah jenis yang jarang nak buat pemeriksaan doktor, makanan atau supplement tambahan memang perlu untuk kita.


Bab kolestrol, jantung, peredaran darah tidak mengenal usia. Maka kita sendiri kena jaga sebaiknya pemakanan dan gaya hidup kita. Oh ya nak bagitahu korang, Yui perasan ada satu jenis jerawat tumbuh bawah mata Yui. Biasa, muka Yui memang sukar nak naik jerawat, tapi kali ini jerawat tu lambat sangat hilang.


Fikir dan fikir serta sedar itu mungkin salah satu tanda kolestrol. Alaaa, biji kolestrol tu. Memang tumbuh tak hilang/lambat hilang. Nasib baik ada seketul. Jadi, Yui ambil supplement tambahan.




Alhamdulillah, Yui diberi peluang untuk cuba satu jenis produk  iaitu Jus Qalbi Al Ehsan. Apa yang menarik tentang Jus Qalbi Al Ehsan ialah dihasilkan tanpa bahan pengawet tiruan, mampu membaikpulih dan merangsang sistem peredaran darah dan juga mengurangi risiko yang berkaitan dengan komplikasi jantung, stroke, sakit dada, darah tinggi dan kebas anggota badan jika diamalkan secara berterusan.




Mula-mula buka penutup, bau bawang putih memang kuat. Terus terfikir mampuke telan, dan bila telan, ehhh sedap plak! Ada rasa masam tau. Senang cerita, lagi sedap diminum begitu saja ( ini cara Yui ). Korang boleh juga tambah dalam bancuhan air.




Jus Qalbi Al Ehsan terdiri daripada 5 bahan asli semulajadi yang terbukti berupaya untuk menurunkan kandungan kolestrol dalam badan.

  • Cuka Epal
  • Bawang Putih
  • Madu
  • Halia
  • Lemon


Yui kongsi minum dengan mak Yui. Haruslah kita berkongsi dengan orang yang kita sayangkan. Nak sama-sama sihat dan cergas walau usia semakin bertambah.


Paling menarik untuk Yui, Jus Qalbi Al Ehsan juga merupakan agen pelangsingan semulajadi terbaik. Lemon, Halia, Cuka Epal ini semua antara bahan asas kalau kita nak turunkan berat badan. Tak payah dah susah payah, telan saja jus ini.


Nak minum pun sangat mudah. Hanya perlu ambil 1 sudu pada waktu pagi dan 1 sudu pada waktu malam. Sila guna sudu plastik untuk menjamin khasiatnya, inshaaALLAH.


Ada 2 saiz yang boleh korang cuba.

250 ml = (RM 79 SM) (RM 89 SS)
500 ml = (RM 149 SM) (RM 159 SS)


Yui bagi mak Yui minum juga. Dia suka sebab buat dia lawas & rasa lebih bertenaga. Kemain seronok dia. Hehehe.


Dah masuk minggu ke-3 minum
Jus Qalbi Al Ehsan


Untuk maklumat lanjut mengenai Jus Qalbi Al Ehsan, Yui sertakan info berikut untuk korang tengok ya. 


Facebook : JUS QALBI AL EHSAN 


Atau anda boleh hubungi terus

Algae Park Sdn Bhd
No 80A Jalan Renang 13/26
Seksyen 13
40100 Shah Alam
Selangor

Tel : 03-5511 4366

HP : 017-7300 366 / 017-3730 366




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nina Mads said...

warna mcm jamu pun ada. hehehe harga blh tahan

Normi Nieza said...

good sharing

Nurzakiah Hanum said...

nanti anum pm

Chekgu Azrine said...

Makin berseri la akk tgk...wow gitu

Cik Itah said...

patutla wajah yui berseri-seri hehhehe. btw biji kolestrol tu kecik ke besar ea? macam mana nak tahu ianya kolestrol?

Nadia Johari said...

bagus ni

Busyra Bt Takiyudin said...

femes jus ni. tak penah try lagi. teringinnya. hehe