tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 17, 2016

Keputusan UPSR 2016 diumumkan hari ini

Dah tengok berita? Dah dengar radio? Semua sedia maklum hari ini merupakan hari keputusan UPSR 2016 diumumkan.


Bercerita bab UPSR 2016,
Seingat Yui ada seorang sepupu lelaki ambil. Heeeee, good luck ya Haikal!


Mengenangkan UPSR Yui tahun 2000,
Yui dulu tak berapa pandai sebab banyak main. Hahaha. Walaupun pengawas sekolah, otak tu tak cerdik mana. Tahu jaga displin pelajar-pelajar lain aje. Cewaaaaaah.


Dulu dapat 2A 2B 1C
Bila kenangkan zaman sekolah rendah, rasa nak balik semula pada zaman itu. Boleh main lompat getah, main betulkan tudung siap buh pelapik kat dalam tudung, boleh tenyeh hingus kat hujung tudung kalau tak jumpa tisu. Miahahaha.


Semua itu kenangan.


Untuk korang adik-adik UPSR,
Apa saja keputusan, jangan putus asa kerana rezeki korang tetap ada. InshaaALLAH.



semak melalui SMS

UPSR Jarak (Nombor Giliran) 
dan hantar ke nombor 15888

Bermula jam 10.00 pagi




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

semoga semuanya mendapat kecemerlangan

Cikna said...

Ciknanye UPSR 4MP, nampak dh tua,huhuu...

Chekgu Azrine said...

tahun ni result menurun sebab tahun pertama kssr..
sekolah akk jatuh no. 3 dalam gombak.. dapat 13 orang je 6A

Anita Osman said...

tahun ne banyak yg mcm menurun aje...sekarang susah..sian kat anak2 yg ambil upsr..

Cik Itah said...

oo suda keluar result rupanya.. hehehhe sy dulu 1A ja kahkah!

zarul farhana said...

ok tu 2a pon