tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 10, 2016

ST 5 [2016] - Aturan ALLAH itu cantik





Sumber Yui dapat dari : Facebook




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

:) singgah pagi

Mila Ahmad said...

Betul percaturan Allah memang dah tersusun cantik-cantik. Cuma kita je kdg sedar dengan tidak. Bersyukurlah dengan apa yang ada In Sha Allah kita akan redha dengan apa yg direncanakan

dorsett pink said...

morning Yui. betul kata-kata tu. nanti kalau dah kawin, semua kene ikut cakap suami. kalau dapat suami yang baik & beriman, alhamdulillah syukur hidup bahagia & tenang. Tapi kalau dapat suami yang kaki mengokong, yang kaki panas baran, isteri nak jumpa mak ayah pun tak dapat... So selagi single ni, berbaktilah sepuas-puasnya dekat insan2 tersayang

At-Tarmizi said...

Salam singgah =)

Adam said...

Saya setuju sangat ni.

From:
http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

Adam said...

Ada orang komen secara tak berhemah ke?

http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

Nory Zoulkefle said...

betul tu Yui,,,
Allah dah susun cantik2 dah..

E'in said...

sokong yui.. biarkan ape mulut org nak ckp.. dorg bkn sesape pun.. huhu

Orked V. said...

yang ni tersangat la setuju.

insyaallah yui !

Atie Yusof said...

betul..betul... aturan Allah tu lah yg terbaik.. takde siapa boleh pertikai..

AinAthirah Anuar said...

Setuju sgt :)

Sheila Adziz said...

setuju sis... apa yg Allah buat adalah terbaik....

atiehilmi dot com said...

tak pa aih jodoh lambat pun.. hee~ janji happy.. kan ?

Cik Itah said...

betul sangat!

zarul farhana said...

betul tu yui