tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, November 30, 2016

Review Peribadi : Coffee Body Scrub Paradise

Selain dari sabun skrub kopi yang comel lote tu, sekarang dok viral + kecoh pasal jenis ini plak. Korang tak perasan? Takpe ni Yui tunjuk untuk hangpa.



Yui guna, Yui jual
019 233 1810


Dah Yui jual, kadang ada juga yang Yui sendiri cuba. Tak semua kita jual, kita kena cuba dulu. Naya hakak oiii kalau beratus barang jual. Hahaha.


Ok, berbalik pada cerita pasal Coffe Body Scrub dari Paradise, Yui sapu dan tenyeh kat tangan. Lepas itu sapu lembut kat wajah. Haaaa, best gak.


Scrub ini jenis lembut, tidak kasar, bau wangi & mudah dicuci. Lepas pakai biar kejap dan bersihkan kemudian korang rasa sendiri kesannya. Rasa lebih lembut ajee. Heeee, kalau rajin bolehlah pakai kerap.


Bau kopi memang dapat tenangkan diri.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Unni Anje said...

da ramai cuba produk ni, nmpk mcm best jak

ros_reeza said...

macam best je.. nak jugak. hihi

Atie Yusof said...

Suka bau kopi yg menenangkan... mcm best jugak scrub ni, kan sis..:)

mshazadoes said...

kite geng sepp sikit !!

Norhayati Mohd Isa said...

Jangan bancuh buat air kopi sudah ye yui..
😄😊

Siqah Hussin said...

Hahaha. Sedap ke agaknya kopi tu haa :D

Azhafizah Md Nor said...

bestnya bau kopi..tetiba rasa nak minum kopi kalau guna berscrub kopi ni..hehe