tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 01, 2015

Tentang anak nombor 1/3/4/6




Bila baca senarai diatas, hampir 90% tepat dan kena dengan diriku
Tapi no 13 macam kurang bersetuju. Mungkin kaki gaduh dengan adik beradik itupun gaduh manja okay.


Korang anak ke berapa?
Aku Kak Long a.k.a nombor 1.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

ada betulnya
hehe

Mrs Velentine said...

mv anak ke3

izzeyda said...

anak no.3.. banyak laa persamaannya.. ada jugak tak kena pun.. #BloggerUtara

Dunia Zumal said...

Alamak macam betul jer. Zumal anak sulung...

eima said...

sy anak no2 ...tak de dlm list hehehe

AinAthirah Anuar said...

hehe. apa2 pun boleh. jnji jadi hamba yang taat dan anak yang soleh/solehah

singgah dri segmen sama :) semoga berjaya
http://theathra.blogspot.com/2015/06/mini-giveaway-37.html

Wanie Masduki said...

saya anak no. 1..hampir semua betul..haha

eMMe said...

yui, akak no. 1, husband no. 3, so, selalu bertentang pendapat, so, better diam kan diri, takot kebommm!! hahahaha...

Syira Lokman said...

SYIRA ANAK KE 4 :D

Nurul Baidurah said...

saya ank no 3 Yui...tapi yg kaki gaduh tu mcm tak boleh belah lah..haha..

Siti Nurzafirah said...

hehe.. me anak no 2... ^_^

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
akak anak kedua a.k.a bongsu :)

#BloggerUtara

Azhafizah Md Nor said...

Fiza tak termasuk dalam kategori anak dalam angka ni..hihi

Shahida Dzulkafli said...

Kitapun ada dlm rangking tu..