tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 17, 2011

Genap sudah 3 tahun 5 bulan <-- mood BERDOA

rasa macam semalam post entry ini..
dah sebulan berlalu..
alhamdulillah..sampai tahap ini..
perkenalan ak dan si dia..




Moga ALLAH lebih memberkati hubungan kami..
moga jodoh kami berkekalan..
moga kami "diikatkan" dengan hubungan yang sah..
amiiinnn...




Doakan KAMI yer semua..
jika benar dia jodohku, alhamdulillah...



n/y : Setiap hari ak doakan..
walau apa yang berlaku,
cuba diatasi dengan cara yang baik..
InsyaALLAH..





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Unknown said...

jijah doakan yang terbaik buat kamu berdua k..tetapkan hati.InsyaAllah die jodoh yg terbaik :)

smilenajah93 said...

amin amin ~ sy sntiasa doakan akk ! akk , awat x kawin lagi nie ?? nk rase nasi minyak akk ~ heee ~

Yana Houry said...

ehem2...hehe..semoga kekal hingga ke akhir hayat..=)

cik ika said...

AMIN...doakan ika juga ye..

aamalinaazman said...

alhamdulillah =]
lameeenyeee dh
heee..seronok jek...kembo, cpat2 skit ye..hehehehe

msredcheesecake said...

Dating kena duduk renggang2 k... Jgn nakal2... Hhee.... Ni dah kira wajib kawen ke belum ni?

fiQRa said...

alhmdulillah... congrats dear.. lama tu 3 tahun lebih.. ;) mas tumpang gembira.. semoga cepat2 ditemukan jodohnya..aminn~

ShahzCudin said...

smoga jodoh ni berkekalan...amiin..

Faz Yaakub said...

Semoga berkekalan dan disatukan dalam ikatan yang sah...Amin

Cik Anita said...

tahniah sayang..
harungi hari2 yang mendatang dengan penuh toleransi! perlu mengalah lebih oke. Harap jangan jadi cam Nita!

:)

Unknown said...

cepat-cepat kawen!!! :D, Ehehehe...^__^.

Aty Fared said...

amiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnn....!!! :)

Anonymous said...

mas pun doakan yang terbaik untuk semua kawan2 mas.amin
insyaallah.

Jahirah said...

amin...semoga jodoh kalian berkekalan,insyaallah.

Cik Purple said...

sis yui... nanti kalau sis yui mkn nasi minyak jgn lupa jemput cp taw! :D mana tau ada rezeki cp nak pegi.. hehehe.. cp sentiasa doakan yg tbaik utk sis yu ngan incep shapit.. ;) amin

Miss Nadya said...

alhamdulillah..nanti jangan lupa jemput...nad amik gmbr yui je nanti..:)

Sponsor ke tak ..Insyaallah..:)