tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 17, 2011

ST 11 # = Jangan ditanya kenapa PEREMPUAN macam itu!



Kalau perempuan selalu ambil berat
itu PERKARA BIASA..
Tapi kalau perempuan tiba-tiba tidak
ambil berat/pedulikan lagi
itu adalah LUAR BIASA!!



n/y : Tapi jangan la "over" ambil berat ea..
leh jadi rimas!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Anum said...

betul2..
dah memang sikap perempuan mcm tue

*SiRibenMerah said...

setuju!

nnt nk pinjam ayat tuh..

*SiRibenMerah said...

setuju!

nnt nk pinjam ayat tuh..

Cik Anita said...

hurm..
kalau dah x suka, x ambik berat pun xpa..

Mama Gee said...

betul2..mama pun setuju...selain tu diap un suka gak ukur berat badan sendiri...hahahaah {mama lah tu ;P}

Nida n' Hanafi said...

Jiwa wanita ni sangat lembut.... kalau tak ambil berat tiba2 adalah perkara tersirat tu

smilenajah93 said...

yeah betul tu :)

Aty Fared said...

yeaayy...hidup yui...!! akak sokong kamu.. ;)

NaNad said...

betul...kita perempuan memang tak lari..:)

new entry :: Facebook Sekarang Tempat Melucah

nurkaloi said...

tak peduli
tanda pempuan tu tak suke daa
suke ati kau laaa nk wat pe
tak kuasa aku nk layan peel kau daa
kaann heheh

hakamah hamyadi said...

kalau dah tak ambil berat maknanya dah xsuka la tu...hehehehe

Unknown said...

kekadang kita sukekan perhatian....jadi perhatikanlah...

Anonymous said...

(^_^)nn

Jahirah said...

biasa nak ke luar biasa bukan mudah tu....haha

sailaaf said...

btol2...hehe..hai yui. lama x singgah sini. bz keje.hehe..btol bila pmpuan x amik berat ada la something wrong nya kan!

Unknown said...

ada sebab tu kalau pompuan tiba2 xamik peduli..

Mohamadazhan.com said...

setuju! risau jg kalau perempuan tak ambil berat ni.hehe

aamalinaazman said...

heeeee
tulah masalah sy, terlebih amik berat
wuwuuw
kene kasi krgkan..