tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 21, 2011

"mcm babi pon adekan"



mcm babi pon adekan <---- bukan ak sebut okies!!
teruk toi bahasa manusia skang.
cer sopan sikit..
kot ya tak suka cikgu-cikgu pon,
elok-elokla perangai tu..


aduhh!!
parah bahasa budak-budak ni.


sengaja ak taknak kaburkan sape yang cakap camtu!!
huh..

http://matcuoi.com


n/y : Budi bahasa budaya kita!
PEACE ^__^




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

Anum said...

apa la nak jadi kan

sailaaf said...

skrg dah ramai yang KA (kurang ajar)
ada kawan sy, cikgu. tapi status mencarut macam2.. macam tak layak je jadi cikgu,.sbb tak tunjuk cth yg baik

MizzTina said...

sengal la..

pena rozie said...

ape la. tak de akal ke nak kate

NOVA said...

huhuu.... tu la nama nyer tak kenang budi manusia macm tu dear... terlalu kurang ajar daahh... mak bapak dia tak ajar kot...... huhuhu

kindergartenlibrary said...

sabar banyak2 oke ?
:)

duniaanita74.blogspot.com said...

tu bukan kurang ajar dah tu...tulis tu biar lah berlapik....

M Fizan said...

ape susah..kite bakor jer..

Eintan Nurfuzie said...

adoi..babi pun makluk tuhan gak...pe2...bahasa kita budaya kita..

shidasyakirin said...

mak ai carutan tak hengat..apa nak jadi budak2 sekarang nie..huhuhu

merahitujambu said...

tak suka org ckp x sopan..=_=

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

marah tahap dewa nih...

*SiRibenMerah said...

dulu kt skolah ai ada kes neh.. mmg mkn penampaq je budak tuh ngan ustaz....sbb memain kann..pastuh murid2 yg lain dpt pengajaran utk tidak memain soal bahasa.. hehe..

Unknown said...

klu marah sekalipun jgn samakan manusia dgn binatang2...

Jahirah said...

budak2 skang ni bahasa terlebih advance sgt.....bahasa menyakitkan hati org...xpk dah nk ckp ape pun.

Unknown said...

susah nak cakap bebudak skang....makin ganas dan menyeramkan...

mun said...

errkk..apa motif dia yg sebenar nie? huhuhu...

teruk sungguh bahasa..

nurkaloi said...

huhuh kdg2 pun kaloi terckp jugak
tp tulaaa memang kena jaga ckit cre prckapan kann

Mr.Superman said...

mcm mn nk pandai..ilmu x berkat.sebut bukan2..

Myra Jay said...

Bahasa budak2 sekarang memang teruk, sedih tengok..


**Yui, TQ komen, yup cara tu dah betul, MJ ada buat contest jugak, nak dapatkan adiah Yui kena buat entry sikit..
Boleh klik link ni
http://normj1001.blogspot.com/2011/11/contest-pencarian-top-komen-untuk.html

NaNad said...

kurang sopan dan kurang ajar kan?

eMMe said...

tergelak akak tgk gambar last skali tuu...hahaha..budak2 skarang hancor!

Anonymous said...

biadap sungguh!

najihahfara said...

eh open pulak die kate cmtu huhu