tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, November 04, 2011

Siapakah ini??

- sekadar testing pakai -


ehem-ehem.. kenalkah??perasankah??
haaa.. xkenal maka xcinta..
yang kenal maka dah jatuh cinta!! *abaikan! mengarut!
agak-agaknya ad terkejutke tengok gambar ni??
hikhik..saja-saja wei..


itu telekung..
ak hadiahkan sempena hari lahir bonda kesayangan..
sayangnya,dia xnk pakai kain itu..
hikhik..


t smyg tak kusyuk..
toi tu.. xdigalakkan pakai lain warnakan..
tapi nak wat camne, itu kain yang paling sejuk..
dari Indonesia..


Tak kisahlah mak..
yang penting niat di hati nak kasi kain telekung 
TERCAPAI!!!



n/y: rasa nak gelak
lak tengok pic ini.
hekhek..



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

26 dak comei sayang YUI:

Anum said...

cantik

Wawa Amran said...

Cantik~ Telekung dr indon mmg selesa..

Diana @ BKKC said...

hadiah kat mak...tp dah siap posing masuk dlm belog..nt sekampung cik jah tahu dik...hehe

NaNad said...

cantiknyer..nad suker tengok..:)

merahitujambu said...

cantik la..dh rasmi dulu eh??=p

Aty Fared said...

cantik telekung tu..kalau maka akak pon tak suker nak pakai telekong yg glamer2 sangat ni.. huhu

azie said...

a'ah kain dye lembut...mmg sejuk kalau pakai kan...suke2 =)

Unknown said...

cantiknya..tapi kalau putih semua memang lagi suci :)

AnneRaini said...

cantiklah telekung tu...ni yg tak sabar nak gi indon borong telekung ni..hahah

Mr.Superman said...

yg pki tu mak ke?muda..o.O

nuyui a.k.a miss YUI said...

Abg stalker!!

sengaja toi..sabor jela..waaaa!!

smilenajah93 said...

whoaaaa ! akk ! hik hik ! :P

Unknown said...

bila yui pegi indon?? Heee..Best laaa telekung tengok telekung tuu..

fiQRa said...

cantik la telekung tu ;)

Unknown said...

cantik tp mmg boleh ker pakai yg mcm ni..?sll pakai warna putih jer

Umie Nadhirah said...

santeknye telekongggg :D bila nak belikan kat aku? xP

Pondok Usang said...

baiknye nanak mak nii... =)

syafeika edora said...

tp mmg cantikla corak telekung tu,, mcm batik..

E'in said...

cantik laa telekung tu dear..

Mr.Superman said...

HAHAHAH...abg gurau la yui. :D tahu,itu empunya diri.hehe..slmt hari raya aidiladha ye.0-0 tau. ;)

ctk said...

siyes cOmey telekung tu..lau ct pkai..rse nk pOzim2 je..hahaha

anismelon said...

cantik..esok leh bawak g smbyg raye..hehe

aamalinaazman said...

alololo
suwiiitnyeee
bagi ibu ye
hehehehe

comei jek!
dari indon sume cm tu kan =]

RHI said...

sebelah indo, memang kain sembahyang berwarna, tapi kalau dilihat memang cantik

Anonymous said...

cantik... warna pink ade?

Jahirah said...

cantiklah telekung ni...telekung indonesia bnyak plhnkan..:)