tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 17, 2011

No MONEY, No TALK!! <--- boleh gini??

Amboi unk yui.. no money no talk ea.. manyak cantik!! tapi kan.. tak dapat dinafikan, dengan kehidupan dan ekonomi dunia sekarang, DUIT itu penting+perlu atau erti kata lain WAJIB ADA!!




Kehidupan sekarang memang jauh berbeza dengan dulu!! * dari segi ekonomilaa!! Dahtu, barang dah macam-macam naik.. minyakla, barang dapur la, pakai minum la..  pergh!! tak tahan.. nasib baik bercinta tak perlu bayar duit.. perlu kasih sayang lebih!! hikhik..



Hm.. duit oh duit..lau lah mudah dapat kan senang.. kebanyakan semua benda nak kena berduit.. aiyoyoyo.... semua nak naik.. GAJI bila lak ni?? ehem-ehem.. kena cukup setahun baru naik lagi..hikhik..



n/y: lau lah jadi cam jutawan fakir kan besh..
tapi duit tak dikembalikan..
sebab?? jumpa kat dalam umah..
hikhik..




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Unknown said...

semua benda kena duit sekarang...xde benda yg free..bila la den nak dapat duit jatuh ke bumi dengan sendirinya..kahakhakahkah

smilenajah93 said...

masuk tandas un kene ade duit kak , kalau x tercicirlah semua . hahaha ~

fiQRa said...

dunia dunai dunia..... :) nak tak nak, kena juga bekerja kan.. hehe

syazwani ab said...

money is everything, hihokkk

aamalinaazman said...

weee
duet memang pntg utk kehidupan skrg
tapi duet bukan segala nya kan =]

najihahfara said...

skang ni kalau x de duit memang x bole hidup la

Anonymous said...

kawan mas: ehhh..cinta pun kene guna duit..habis nak g wayang,duit minyak,duit topap..kene guna duit gak tuh.hahahaha

cik ika said...

nk kncing pown guna dwet meyh..hehhe

Jahirah said...

ye la kuar umah dekat2 pun dah duit keluar gak.duit2 bukan makin bertambah tp makin berkurang....jom kmpl duit banyak2.heheh..gigih

ShahzCudin said...

duit2x dimana ko duit..bleh la nyanyi lagu jih..hihi

Bulan Syurga Firdausi said...

hehehe penin kn fikir isu tu..?
laki ad lg penin nk cari duit mau kawennnnn adoiiiii huhuhu

Unknown said...

duit kalau difikir sangat boleh buat kita gila....

Aty Fared said...

zaman sekarang ade jugak ar yui yang bercinta pon nak kene pakai duit banyak..;p

NaNad said...

huhu...nad pon tengah seksa tunggu gaji...cek tak sampai2 ag...ponin2...huhu..

nk tunggu bonus akhir tahun...xsabar nk masuk bulan doblas..:)