tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 22, 2011

Kopi jantan untuk orang LELAKI aje ea???

Erm..ni menjadi tanda tanya ak sebenarnya.. Kome pasti tau macam-macam jenis kopi ada di pasaran.. kopi kacip fatimah, tongkat ali, tongkat minah <-- erk,ade ke?? haa.. dan ak pernah la minum yang kacip fatimah.. eh,takpe kan xkawen lagi minum?? konpius gak..


- gambar sekadar hiasan -


Pastu,ak gak pernah minum kopi tongkat ali.. ala, yang segera tu.. bukan yang kaww pahit okies!! lama dah ak nak tau sebenarnya,tapi takde sapa citer..huhuh.. dan persoalan ni timbul balik selepas ak dok tanya shapit aritu..


" minum nescafe lagi la tu kan??" dia hantu nescafe!

" eh,xla..malam ni minum kopi jantan" heran gak ak..

" itu untuk jantan aje ea?? pompuan leh minum dak?? " dok tanya gak tu kat dia!

" xpayahla.. laki ja minum.. kat paket ni tulis sesuai untuk SUAMI "

" habis tu, kamu dah jadi suamike??? "  haa..amik kau soalanku!! http://matcuoi.com



Erk.. camne tu?? so,PERSOALAN ak disini adalah, kopi jantan hanya untuk LELAKI sahaja ke?? PEREMPUAN xleh minum atau tak sesuai minum??? ada sesape leh kasi jawapan..


Atau takut lau dah minum, BERUBAH jadi lain?? haa.. xpernah lak ak rasa.. hakhak.. http://matcuoi.com otak jangan fikir lain ea.. lalalala..



n/y: Tapi,memang sedap pon kopi tu..
lama dah tu ak minum..
skang idak lagi ^__^






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

yana M said...

orang kata ..bila minum macam hormon perempuan nier tak boleh terima yang lelaki..erk belit2 ayat.saya pon susah nak terengkan :P

udie joe said...

pmpuan bleh minum..tpi nnt jadi jantan la..elok minum kacip sudah..

najihahfara said...

erk..minum kpi biase je..huhu

Aty Fared said...

eerrr..akak pernah minum ayah akak punyer..hahahaa

Jahirah said...

tak tahu la yui.....dulu2 pnh minum kacip je....haha

duniaanita74.blogspot.com said...

kak ita tak tahu lah pulak..boleh kot...kopi kan...kelakar lah yui..ne...

Anum said...

belum pernah cuba
hahhaha

eMMe said...

boleh minum tapi tak digalakkan, manyak minuman lain leh minum kan, hehehehe....

saffiya_aleesya @ echa said...

serius echa pun pernah minum kopi tongkat ali..rasa lagi sedap..rasa kopi lebih pekat dan bau kopi tu best je

Yana Houry said...

ayyok yui..suara dah berubah lum??hahahaha

Unknown said...

tak suka minum kopii.. hihi..pening kepala kalau minum :)

smilenajah93 said...

wohowww ! haha ~ sedap ke kak ?? hehe ~~

unknown said...

clara minum je.. but sekali je kowt.. sedap!

tapi lg sedap mochha..

aamalinaazman said...

hehhe
x taw la yui
tapi minum kopi original kampung mang sedap :)

✿INA AINAA✿ said...

hukhukhuk...ena pun masih tertanya2 sedemikian....smpai sekarang ena x berani nk minum air yg ade power2 ni..XD..minum dutch lady jewp...XD

armouris said...

lagi info tentang tongkat ali - Tongkat Ali Lebih Bagus Daripada Viagra

Annamariana1989 said...

x pasti lak... tapi mak anna slalu tanya bapa anna, dia cakap x elok kalo pompuan minum..