tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 17, 2011

Tak sampai seminggu naik harga 2x ganda!!!

Amboi.. baru seminggu lepas ak update pasal Kotex Luxe ni.. harini beria kononnya nak beli lagi.. motif?? nak dapatkan kotak tu la.. * xhabis-habis dengan kotak!  So,kuar lunch tadi p la Tesco lagi.. Kome nak tau,berapa lak harganya?? tengok tajuk dah tau kan.. 




Tengok!! tiba-tiba jadi harga gtu.. ceh!! ko salah letak harga ke aritu?? or ramai sangat pulun dok beli cam ak ni?? haa.. nasib la.. so,adakah ak beli lagi tadi?? Kompem la idak!! bukan 10pcs pon.. tak berbaloi dengan harga gitu!!



n/y : Entah apa-apa aje..
ak dah agak benda camni jadi..
lau tau,aritu ak beli banyak!!
huh! sabar jela...




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

NaNad said...

yui da double cek??

Aisyah Aina said...

haha..sabar2..

ala...kenapa kita tak pernah jumpa pun benda ni..

Anonymous said...

ceh..terus melambung naik.amboi2 mereka ni..mesti tak ramai yang akan beli nanti

Jahirah said...

benda2 promosi ni harga cpt je berubah tetambah kalau kat tesco....naik la tu berbeza gile harga dia.

Anum said...

cepatnya naik harga

Yana Houry said...

tu dia...permintaan menggalakkan kot..hihi

AnneRaini said...

akak tak pernah beli sbb rasa cam tak berbaloi...haritu offer kot...

Unknown said...

mungkin mula2 promosi kot. bila ada sambutan yg banyak tu yang die naikkan harga..hehe baru ingat nak beli..huuuuuuuu

cik ika said...

gunalah intimate..hehehe..

40pad, rm10 je

✿INA AINAA✿ said...

huhuhuhu....ena xpkai jenama ni, so xtaulah murah ke mahal XD...allergik bile kai kotex ni..but cantiklah bekas dy...nk beli bekas dy je boleh x??? hehehehehe

Unknown said...

kat tempat eza belum ada lagi kotak cntek ni..um, mesti harga die melambong lebih tinggi dah sampai tempat eza....huhu...

smilenajah93 said...

pergh ! biar btul kottt ~ uhuk uhuk ~

En. Kronik said...

nak beli jugak~

aamalinaazman said...

perghhhhhhhhhhhhhh!
cekik ahhh..ni sape yg suke ati tmbh rege ni
ish2..x patot aih...

Cik Anita said...

ler..

nita dah tak guna kotex sekarang! beralih arah pada jenama lain.. hehe

Cik Purple said...

cp ada jumpa benda nih.. dlm RM10 ++ la tp takde pun box mcm tuh.. :) plastik dier jer agak unik..