tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, November 30, 2011

Mulut puaka?? elok sangatlah tu

Paham dak apa yang ak maksudkan dengan mulut puaka ni?? haa.. mulut lancar!! mulut laser!! mulut cili api.. * itu bagi pandangan ak la Dan ak xkisah lau nak jadi mulut puaka sekadar perli, nasihat.. ak pon pernah gak wat camtu tapi tidak selalu sangat.. * perubahan sudah berlaku 




Ak bukan apa la, orang ni, lau nak bermulut camtu, lau pikir perasaan orang lain xpe gak * dan pada pikiran dia,ada ak kisah??.. aish.. geram lak rasa.. kome nak tau nape ak camni?? ni ha.. komen pelanggan di FB.. ewwaahh!! ko lepaskan geram kat FB..ko kutuk kami.. mulut longkang!! dah tu, gambar ditutup dengan bunga.. bajet lawa.. kami dah cam la ko!!


Ko as customer, kami hormat.. tapi lau ko tak hormat kami, ini sudah lebih.. depan baik, belakang kutuk..puiihh!! kurang asam.. bukan apa, benda tak betul tapi ko men tuduh camtu,sape xmarah?? ko bayar gaji kami ke?? orang atasan tak kata apa, dia plak lebih... * dah xsalah, nak kata apa kan?? 




Beringatlah wei.. nak komen kat FB yang orang len leh nampak, fikir-fikir dulu.. lau privatekan xpe la gak..xkisah..kami xnampak tau.. ini idak.. aish, nak kutuk tapi xreti nak cover..payahla gitu! so,janganlah nak jadi mulut puaka sangat tau.. mulut longkang, busuk!! huh... * maaf, tercerita pasal kerja plak



n/y : Kome ada pengalaman jumpa dengan
manusia mulut macam ni??
xsuka tau orang men tuduh aje ni..




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

NaNad said...

sapa tu yui..:(

mmg sggt jht..

Unknown said...

mulut hiduppp! menyampah giler2. kerana mulut badan binasa ooo..

ShahzCudin said...

klo komen kt FB tu, yang puaka bukan mulut tp org tu sndiri... klo bercakap mgkin bleh terlnjur..klo menaip, xkn xleh pikir sebelum tekan button enter..

^_^

duniaanita74.blogspot.com said...

sabar-sabar ya yui...fb memang open...gila org yg buat tu...tak puas hati jumpa atau tegur dengan cara yg pro sikit...

mun said...

mulut puaka nie.. elok je dicilikan mulut dia tue...

fiQRa said...

relex yui.. biasa org jenis mcm tu, hidup tak istiqamah.. ada je salah orang lain.. sabar tau..

Nisa Greennnpanda said...

sian yui.. sabo je la eh..

mmg penah kne gak.. kat fb gak.. xpasal2 aje minah tue dok tuduh mcm2, padahal knal pun x. then sy pun trus block fb die, haha!!

Anonymous said...

Sabar kakk yuii ! hihi
Org camtu kat FB boley laa .
Klu depan2 mesty macam tikus :P

Anonymous said...

Sabar kakk yuii ! hihi
Org camtu kat FB boley laa .
Klu depan2 mesty macam tikus :P

a.R said...

sangat biadap manusia itu...

Anonymous said...

jari dia kut puaka.hahah..
jangan layan sangat orang jenis macam tuh.sabar ye yui.nanti mulut tuh akan binasa satu hari bila berkumpul depan Allah swt

budak penjara said...

bukan men marah lagi ye..hehe

mulut puaka x best..mulut pusaka la best

najihahfara said...

wah marah betul ni kak

cik ika said...

err..sis yui ngamukk..takut la..

Aty Fared said...

block jer die..tak per hilang pelanggan sorang kalau dah die macam tu..buat tambah dosa kite jer..sabo ek.. adik akak ni ngamuk..takut lak kakan..:)

Jahirah said...

ramai yg spesies mcm tu...konon2 xsuka kena la tunjukkan, tp xkena tempat dan masa le pulak dah...haish ignored aje la yg mcm 2.

Cik Anita said...

ishk2..

nape ni Yuiiiii

Juliet_iRa~" said...

k.yui ada buat on9 fb eh?

mmg xptt la org tu...

smilenajah93 said...

wohowww ! btul kot ! kalau mulut mcm cibai je . sesape pun bengang if muka cantik pun :P