tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, November 09, 2011

Burgerdil daging korban <--- x elok membazir kan!

Hikhik.. alhamdulillah..harini rezeki.. mak member pejabat bagi "set lunch" untuk kami.. ade 3-4 jenis lauk..kenyang udah!! * jimat duit lunch kan?hikhik  Tapi yang nak dijadikan citer skang,pasal kisah daging korban..




Tahun ini, opah dan pakcik ak amik bahagian.. jadi,mereka bahagikan sama rata daging itu untuk adik beradik yang lain.. cukuplah banyak! dan apa ak buat?? bukan sup.. kerana kat umah opah udah buat seperiuk besar!! Ak buat daging peram dan juga burgerdil.. nyum nyum..




Dah tu,mak lak buat bihun sup.. pergh!! memang kena la wei.. buh lak burgerdil,terliur telan..hakhak.. itu tipu!! so,kome lak dapat daging korban wat masak apa?? mesti menyelerakan ...



n/y: xsabar nak tengok wajah
anak buah lelaki..
mesti cute!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

NaNad said...

sedap giler..mak nad rajin masak..kalau tak da daging mak buat guna ayam..^_*

nad tahu makan jerk..^_*

new entry :: Pantai Batu Burok,Terengganu | Kuala Terengganu

nur anis said...

setakat ni baru buat daging goreng je..huhu

aamalinaazman said...

pehh
mang x sia2 lembu tu dikorbankan
hehehe

banyak tol paedah nye
alhamdulillah

sodap plak tu
hehehee =]

apek poyo said...

wahhh..pebret den nih...ado lagi tak?

Aty Fared said...

tahun ni akak langsung tak ley tengok daging korban..apetah lagi bau n nak makan...memang tak lalu langsung..rugi kannnnnn...

aDisH.sHidA said...

suka begedil....so malam nie leh la wat..guna daging korban jugak hehhee...

cik ika said...

febret ika!! minta sikit lorh~~

Cik Purple said...

begerdil.. sedapnye.. nak sket..^_^

Unknown said...

kalau buat daging salai..mesti lgi sedap wooo

fiQRa said...

bergedillll!!! hehe, cedap cedap :D nak sikit.. mcm mana nk buat bergedil eh?

p/: jom solat maghrib :)

najihahfara said...

nnt sy buat resipi bergedil :)

merahitujambu said...

wah sedap..rajinyaa dia