tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, February 17, 2013

Burger bakar Sg Siput

Teruja sebab ada burger bakar kat tempat sendiri. Trylah beli buat kali pertama. Beli 2 biji. Sebiji dalam RM 7 +. Bila dah makan, rasanya biasa je. Hiasan pun biasa juga. Yang beza daging aje tebal. 


- malas rotate sebab takde mood =) -


Secara kesimpulan, burger bakar yang ku rasa ini biasa sahaja. Lepas ini nak try tempat lain plak. Mana tahu lebih kawww kan. Hihihi. Lain orang lain tekak dan seleranya ya.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

31 dak comei sayang YUI:

Sally Yatiey said...

Sedapnyaaaa! :D

Hoshi Akemi said...

nampak sedap laa..huhu ^^,

gigiAriEma said...

tak mkn lagi bege bkr, rmai asyik ckp psal bege bkr je, terhingin arh gk. hehe

nur anis said...

tu lah yui..nampak macam burger biasa je...

azizah :) said...

biasa pon xpe janji burger memang kegemaran jijah! hahahaha

MaYa MustWany said...

daging tebal?fuhhyoo..

IntaNBerliaN said...

a'aa la.. cam beger biasa je kan, harap daging je tebal

iyka syafika said...

nampak cm tak sedap je dear..hihihih..
ta pernah ag mkn burger bakar.mmber ckp kat kl best2 tp xsmpai lagi nk beli tu.hihihi..

cute blog ni.

NoEn said...

boleh tahan juga ya harga dia...

saffiya_aleesya @ echa said...

burger bakar ni ada sesetengah tempat harap daging je tebal..lain2 biasa xde yg special pun..harga mahal dah macam burger Mc'D je huhuhu..meh mai Penang pekena burger xxl yg masuk majalah 3 tu huhuhu

najihahfara said...

amboi sedapnye tu. nak sikit hehe

Azhafizah Md Nor said...

rasanya biasa je rasa burger bakar ni.mmg beza tang daging je tebal.Kat sini RM8 tau yui.

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

xpenah cuba lg burger bakar.. kat tmpat sy xda la lagi

Shakira Pathi said...

nampak macam sdap tapi rupa2 nye tak sedap kan hehe.dah la mahal pulak tu harga heishh

Cik Nur said...

nampak kemain, tapi rasa biasa eh..
nanti cuba tempat lain tau.. :)

Nadia Johari said...

burger bkr abg burn kat s.alam..hehe

Bui Junaidi said...

SERIUS,TERLIUR TENGOK..HUHU

wawa syaida said...

sedapnya burger bakar ni...belum pernah try lagi

ayut said...

crik yg len la tu mkne ye yui... ^^

eintan nurfuzie said...

x pnh try... pe bezanya ngn burger biasa tu

Myra Jay said...

Nampak macam menarik, tp dah Yuii cakap2 biasa2 saja, so akak pun terus tak rasa macam sedap..heheee

Mrs Velentine said...

sedap tak??hehe...tak pernah try lagi ni

ros_reeza said...

tak pernah cuba lagi beurger bakar..

izan mama mia said...

wah wah mencabar selera nih yui,,,tak menahan akak tengok

nanieybarnieylurviey said...

Menggoda jiwa la burger tu

haney said...

presentation x menarik. tgk pon x lalu. huhuhuhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg rasa biasa kan dagingg jer tebal pastu cheese la kot

Shida Radzuan said...

wahh ni bukan bakar lg pluss banjir dah hehee..

whosssna said...

dekat seksyen 7 shah alam punya giler sedap. should try :)

fieda said...

slurppppppppp..

Che Rosliza Che Mat said...

Tgk cam burger biasa jer hihihi...