tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 06, 2013

Sepasang Peplum untuk dijual | RM 80 |

Mula-mula harusku sedih. Kain yang ditempah dan dibeli khas dari Padang, Indonesia { entry }  tidak boleh ku guna. Kenapa? Sebab aunty buat saiz ngam-ngam bentuk badan. Okay, aku tak suka ikut bentuk badan!




Harga kain + upah : RM 100
Harga nak jual : RM 80 sahaja

BAJU
Bahu : 13 1/2
Labuh : 29 1/2
Pinggang : 29
Dada : 35
Labuh Tangan : 21

KAIN
Pinggang : 28
Punggung : 35
Labuh 36 1/2

saiz dalam inci



Boleh juga kalau nak pos. Kepada yang benar-benar berminat, boleh terus mesej/ telefon 019-2331810. Siyes, sangat sedih sebab tak dapat nak pakai. Boleh pakai tapi jadi tak selesa. Baik jual sahaja. Takpelah aku rugi sikit. Korang yang berbadan kecil, sesuailah.


Serious sulamannya sangat cantik. Itu buat aku terkilan. Waaaaaaa!


SUDAH DIJUAL






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

33 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

Mrs Lurve said...

cantik yui kombinasi kaler baju nie..

AyueJean AJ said...

Comelnye Yui......
Gaji lambat lagi...
Huhuuhh..

ros_reeza said...

sayangnya YUi.. cantik sangat warna dia.. tapi, sayang Ros pun tak muat ni.. hihi..

mirah & isyam said...

cantik sangat. berminat, tapi klu tengok ukuran rase ngam ngam gak ngn mirah. huhuu

Nyue said...

cantik yui..sygnye...

berkenaan tp tkot nyue pun xsesuai..huhuhu....

Bui Junaidi said...

WAH,SYGNYA..CANTIK TU YUI..TERINGIN JUGAK NK REMBAT NI TP BAJET TAKDER..HUHU

Mimi Azirah said...

syg seribu kali syg yui xsme saiz akak..huhuhu

are_lin@yu said...

sayangnya cantik tu yui..huhu

dya said...

nasib baik kecik tau..klu besar dh bli..sbb giler peplum skg nih...hihi2..

beta kupu said...

cantik lah. Mesti yui geram gila kan ngn aunty tu! hewhew

Mrs Velentine said...

MV tak muat ni

^^eKaTiKaH^^ said...

wahh, cantiknye kak.. sayangggnya bile tak dapat pakai

Kesuma Angsana said...

kaler die tu cantiklah

Nory Zoulkefle said...

cantekkknyer....suke jgak ngan peplum...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

la sayangnya yui...cantik la kain n sulaman tu

diana said...

mesti ada yang nak beli tu nanti..
aunty tu tak ikut ukuran ke??

Sally Yatiey said...

Cantikkkkk :)

eima said...

bahu tu dah bahu aku dah tp tang tinggi tu kena tanya dulu ..tinggi ko brape dik....

eima said...

aku dah check labuh kain ... ai punya 40.5 huhuhu tak dpt nk nolong dik ..
seyes mmg cantek

azizah :) said...

cantiknya warna dia dan sulaman tu.. memang padan! sayangnya tak dpt pakai yui.. orter balik pon xboleh yer.. sayang betul..

maszmadi said...

alaaaaa kecik...

Cho Zila said...

cantik yui.. akak memang tak sesuai... sebab gemuk amat...

xila dot said...

ai xsesuai pakei peplum sobss

Eca Dwinky Asha said...

yunk..kain ne jenis apa eh?ingt nak berkirim...kazen nanti nak g indon.

Cik Nur said...

sayangnya..cantik kain tu....

najihahfara said...

warna dia cantik..

nur anis said...

serious cantik..tapi saya pun besar jugak..mesti tak muat...

Cik Anita said...

sayangnyaaa! nape tak simpan je yang buat koleksi...

ayut said...

bahu ayut dekat2x 15...huhuhu..tak muat jgk ni

IntaNBerliaN said...

yui tempah kat mana yer??

Myra Jay said...

Cantik.. Kalau ikut ukuran dari Yui macam kecik skit untuk akak ni.. huhuuu ruginya..
Tp tak berani nak pakai Peplum jugak, almaklumlah kurang tinggi :D

Aty_Fared said...

teringin nak pakai peplum...