tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 28, 2013

ST 70 # Air mata lelaki

Perempuan dan air mata itu NORMAL
Lelaki yang "tegas" tetapi bila mengalirkan air mata 
pasti ada sebabnya yang mampu membuatkan hatinya tersentuh
 samada kerana kebaikan atau keburukan.


Terkesima melihat air mata lelaki


sumber : dari hati sendiri

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

betul
susah nak tgk lelaki mengalirkan air mata

azizah :) said...

setuju tu..susah lelaki nak keluarkan airmata kalau bukan betul2 perkara myentuh hati mereka..

sepanjang 11tahun jijah dah suami first time nampak dia menangis bila jijah pura2 nak tinggalkan dia..hahahaha :p

Puteri Hana said...

pempuam senang je menangis...tengok cite hindustan pon boleh layannn..haha

Cik Nur said...

kan..tp bila tgk lelaki menangis kerana sesuatu yg betul2 mnyentuh hatinya..pasti kita terharu n terkasima kan..

NM03 said...

betul tu dik...

Anum Abdullah said...

Orng cakap air mata lelaki lebih jujur dari air mata perempuan..

ayut said...

:) btul...lelaki mmg payah klu takde bnda yg btul2x bt dia tersentuh/terkilan...

NoEn said...

betul2

Mrs Lurve said...

ada sbb tue kenapa lelaki menangis..

Bui Junaidi said...

SIAPA CAKAP SUSAH,ANAK KAK BUI SENANG JER TENGOK AIR MATA DIA..HIHIHI

Bulan Syurga Firdausi said...

nak nangis la mcm ni yui..


terima kasih yui, doakan ye :)

Cinta Misteri said...

klau seorg lelaki menitiskn air mata, tu menandakan dia bnr2 menitiskan aur matanya dgn ikhlas

nini said...

kadang2 pompuan nangis drama je lebih..tapi kalu laki nangis memang terkesima la jugak...

Mrs Velentine said...

pernah tengok lelaki menangis..serius terkesima juga

izan mama mia said...

mmg payah nak tgk airmata lelaki...akak dah hampir 13 tahun kawen br sekali tgk hubby nangis..huuhh...

Sally Yatiey said...

Betul2 :D Perempuan senang je menangis ^_^

Tihara said...

air mata lelaki sukar nak ditumpahkan..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lelaki ni susah nak menangis tp sekali menangis mesti betul2 ada yg tersentuh hati tuh

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

susah nak tgk org lelaki menangis nie...

IntaNBerliaN said...

samalah.. mmg tsekima bila tgk llaki nangis

Che Rosliza Che Mat said...

hubby akak mudah mengalir airmata..