tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, February 16, 2013

Lena tidurnya

Tak mau panjang lebar menaip. Tengok sajalah aksi Shinchan dapat tidur lena. Aku perasan, kalau dia tidur lena, beginilah caranya. Siap nampak dia mengeliat kepuasan!




Bila tengok gelagat kucing-kucing yang pelbagai ragam, sangat mencuit hati. Tambahan bila mereka beraksi manja dengan kita. Sayang semuanya.


# Oh ya, dah dapat lagi 3 ekor anak kucing. Entah bila masa si Hitam bunting. tiba-tiba dah ada anak.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

^^eKaTiKaH^^ said...

mak ai, terkangkang tu haa... haha.. teringat kucing kite kak.. dye tidur pun macam nie :D

Miss Jie said...

comel ne kucingnya :) salam kenal :)

Rosalia said...

comelnye!! nak curi sehari.haha

fatin aqilah shaari said...

hahhha , comel nya tido ! aten suka kucing tapi agak takut nak pegang pegang tapi tak ada lah sampai lompat atas meja . hahhha ,,

NoEn said...

comeynya

نورعيم said...

nikmatnya dia tidur. haha.

xila dot said...

makhluk paling comei!!

MaYa MustWany said...

alahai gebunya...

azizah :) said...

ngeeee comeynya dia mengeliat camtuh!

Cik Nur said...

alololo..geramnya tgk dia..!

aReLaN said...

kucing memang comel. hehehe...kucing tu layan astro gak ke???

Shakira Pathi said...

'entah bila si hitam bunting'

LOL :P

Nadia Johari said...

gebunyerr..

ros_reeza said...

rumah mertua Ros memang banyak kucing.. Ank kucing, mak kucing,, bapak kucing.. hihihi.. Ros ni pulak takut ngan kucing..

Sally Yatiey said...

Comelnya ^_^

IntaNBerliaN said...

alahai comelnya....!!

Azhafizah Md Nor said...

memang suka tengok aksi kucing ni kan.mesti nak amek gambar kalau die buat ape saje..heeee..btw,tahniah bertambah lagi koleksi kucing comel yui.

Bui Junaidi said...

WAH,MCM2 POSE..GELI HATI BUI TENGOK

ayut said...

hahaha...mmg tgk aksi kucing leh bt kite gelak sbnr yer... ^^

eintan nurfuzie said...

lama x jenguh blog ni...
alahai sin chan.. klu depan akak mau gomoi2..

Myra Jay said...

kiutnya tengok tidoq :)

Mrs Velentine said...

mak ai..dasyat...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

weeee omey angat hihi

Shida Radzuan said...

untung sgt yui pcinta kucing..kdg2 shida ngn kucing pn blh takut haihhh~

Che Rosliza Che Mat said...

Amboi...sedapnya tidur kuak lentang hihihi