tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, December 19, 2015

Bila tiada entry untuk hari minggu

Aku rasa dah beberapa minggu masuk je Sabtu & Ahad, blog ini sepi tanpa sebarang entry. So sad!


Entry autopublish pun aku tak buat. Giler pemalas sungguh sekarang ini. Apalah hang punya peel Yui oi. Padahal bukan takde masa langsung. Ko faham tak kalau penyakit M dah datang??


Heeeee, takpe pelan-pelan kayuh.
Maaf naaa kepada yang singgah, kome nampak entry lama ajeee. Aku usahakan!


Eh, ini pun entry kan?
Lalalala.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Diya Hanun said...

haha..tak apa sy tetap komen..
Have a nice day lah :D

Miza Idgihat said...

Saya lagi la. Lagi lama dari kak yui tak update. Rasa macam tenggelam timbul. Bila nak jadi blogger aktif pun tak tahu. huhuhu

aRz MoHa said...

cer kongsi skit keistimewaan produk cmd

husna zahidi said...

erm ada gak tu entry kecik kecik gini.. husna lak? hampehh~

Siti Nurzafirah said...

Same lah kita...

tiga lalat said...

xper blog bukanlah hakmilik kekal ., ;) nnti senang2 updet jeer

Ana Fatihah said...

EH, macam sma. Cuma yg bezanya saya jumaat dan sabtu. :P

Azhafizah Md Nor said...

kena tukar penyakit R lepas ni Yui :)