tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, December 30, 2015

Makan Best : Restoran Kapitan, Ipoh, Perak | review

Sebenarnya aku lama gila teringin nak nan cheese. Tapi bila baca review dari FB suruh cuba nasi beriani, aku abaikan tekak aku yang nak nan. Biar budak rumah yang order set nan cheese tandori.


Memandangkan deme kabor set ini cheese juga, tengok gambar pun terliur! Maklumkan, aku peminat cheese. Miahahahaha.



Ini menu aku
Beriani Milani Chicken
RM 13.00



Kuah yang creamy & bercheese
Sedap juga!



Ini pula set Nan Cheese Tandori


Bagi aku nasi beriani dia agak banyak. Ayam lembut, didatangkan dengan kuah yang manis & juga pudina. Sangat mengenyangkan! Memang puas dan boleh repeat makan lagi.


Kalau yang berada di Ipoh, boleh cuba. Lepas makan boleh shopping dekat Aeon Big Falim. Tak jauh pun, seberang jalan. Heeeeeee.


RESTORAN KAPITAN SDN BHD
No 37, 39 & 41
Persiaran Menglembu Suria
Pusat Perniagaan Menglembu Suria
30200 Ipoh, Perak
05-2862 811




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Cik Nor said...

sdapnya..:)

Unknown said...

entah bila nak ke ipoh. hehe

sitirohaida said...

alahaii..bila dengar cheese je rasa nak mencuba jugak...

scya lollita said...

laparnyaaa T,T

Rizziela said...

nampak pun sangat sedap... byk plak tu

eima said...

uiissshhh menariknye ... tah bila nak singgah ipoh ni

Unknown said...

melimpah2 kuah dia..heheh.

Azhafizah MN said...

wahh sedapnya..meleleh tengok cheese tu ha

Yun Sing said...

Sedapnya :D

Unknown said...

Sy call fon nmber dh terminate..blh tau restoran ni dh tutup ke?

nuyui a.k.a miss YUI said...

Rina Ramli,

Kedai ini masih beroperasi hingga kini. Mungkin no tu tak digunakan dah. kalau dapat no baru, yui akan update. terima kasih

Marina said...

dh beberapa minggu pegi kedai kapitan tapi tutup.n tengok dekat2 bangunan tu nk dijual.huu sedihnya.ada sapa2 tahu tak kapitan dh tukar cawangan atau dh tutup terus