tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, December 21, 2015

Nivea whitening happy shave

Ada orang selesa pakai "ubat ketiak" jenis cecair, stick & ada juga jenis spray. Dulu aku pakai dove. Lepas itu bertukar pada nivea jenis roll.


Kadang aku selesa tak guna apa-apa. Bukan wajibkan? Haaaaa. Yang penting tak berbau cukuplah. Hahahah.




Jalan-jalan Guardian tengok harga. Bandingkan dengan kedai sebelah, Watson. Harga beza sen-sen. Memandangkan aku pemegang kad Watson, manfaatkan point yang ada, setelah ditolak, aku kena tambah dalam RM 5 sahaja.


Harga asal lebih kurang RM 12.


Best juga guna jenis ini. Tapi kadang time nak spray, tak keluar apa. Keluar angin jee. Sampai rasa nak naik angin jugala. Wakakakaka!


Apa pun, aku suka produk Nivea. Best!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

sitirohaida said...

adik guna yang ni jugak..so far dia pakai ok..lama kot dia guna

Unknown said...

husna dah guna macam2 jenis, so far semua boleh terima.. then kdg2 pakai,kdg2 tak pakai.. :p

Sha Mohamed said...

Owh.. Yui suka nivea eh.. Akak x pernah lagi guna jenis yang sembur2 nie.. selalu pakai yang roll je..

Sally Samsaiman said...

Nivea actually mmg best...selesa je guna dia...hihihi

Unknown said...

suka yg spray.. spray tu sejukk je.. nyaman.. :)

Azhafizah MN said...

jenis spray cepat habis, jenis stick lambat habis, jenis cecair lambat kering pulak..serba salah nak guna yang mana kan..huhu