tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, December 10, 2015

Pengalaman pertama kali ke GM Klang

Hari Jumaat lepas aku AL, teman adik aku interview di Shah Alam ( praktikal ). Mengikut juga sebab mak kata kalau aku tak p, dia taknak p. Ehhh, saja tau mak ni, takleh berenggang dengan anak sulung dia. Hahahah!


Adik interview dengan kawan dia jam 2 petang. Dalam sejam settle. Terus buka waze nak cari jalan ke GM Klang sebab tak pernah pergi sana.


Pandangan pertama terhadap GM Klang bila di depan mata :

1) Dari luar nampak macam menarik. Tapi part jalan ya ampun, sempit semput senak!
2) Masuk bab parking, fuhh benar bak kata kawan abah, parking memang agak payah. Tak banyak ruang. Lebih selesa parking Tesco Extra Ipoh. Hahaha.
3) Setiap tingkat bercampur aduk jenis barang. Kalau tak salah aku, di Kenanga, kalau tingkat 2 jual baju, kedai-kedai lain juga semuanya baju ( contoh ).


Akhirnya, aku pun takde beli apa. Jalan-jalan cuci mata sebab aku rasa "semak" dan susah mencari apa yang nak.


Jadi, aku tak syorkanla kalau nak membeli belah situ. Aku lebih selesa di GM satu lagi ( lupa nama ). Senang & selesa. Ini pendapat peribadi aku.


Aku tak berapa ingat nama mall di KL apa semua tapi aku pergi sebagai tambah pengalaman. Heeeeee.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

betul anum pun x berapa suka gm klang
anum suka gm chowkit

eima said...

tak pernah pergi sbb aku ni kedekut ... hahahhahahaha

tiga lalat said...

pestaim wak dgr GM mall klang nih., hihi2

Muzai Samilan said...

GM tu kalau nk pergi waktu pagi..kalau tak mmg payah.. haha banyak baju budak je... tp kalau dh tau tempat2nya mudah la cari..

el said...

pernah pergi 2x kut..
tulah x tau nk cari apa..terlampau sgt brg..pas2 kedai diorg penuh ngan barang2..peninlahhhh..
kenanga ok skit..sbb luas n teratur

Kira Sakura said...

tapi GM klang tu barang budak2 memang banyak murah dan comel2

azizah green line said...

ada apa kat GM klang tu... hehe xpernah p

anamizu said...

ana dok dengar & dok perati je psl GM Klang nih.
nengok kengkawan hapdet je la mampu kikiki

anak denesor said...

Tp yui barang dlm tu mmg murah..ade setiap level brg lain lain..tp ya ampun mmg sesak dlm tuh

Jie Susanos said...

haha..g gm chowkit la gitu..