tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, December 03, 2015

Diet Atkins Nurul Yui : Hari Ketiga

Tak faham cerita?
Khatam ---> [entry]


Motif diet?
Nak kurangkan sedikit berat & kurangkan ukuran ( inchi ).



HARI KETIGA ( 2/12/2015 )
- Sarapan "nasi" goreng Atkins & telur mata
- Tengahari beli meatball ( sesuai fasa 3 & 4 sahaja )
- Malam makan salmon grill, 1 sosej lembu Ramly, kulit ayam & salad
- 2 potongan kecil lemon di minum dengan air suam 30 minit sebelum sarapan
- 1 botol air teh hijau tanpa gula ( 1 cawan pun boleh )
- Air masak secukupnya


Ingin che' tegaskan, sila baca nota-nota penting yang telah dibuat oleh para admin group sebelum anda nak cuba diet atkins atau melalui fasa-fasanya.Fahami terlebih dahulu untuk elakkan "kerugian waktu" jika salah cara.


Che' Fasa 3 tapi akan makan & minum ikut cara fasa 1 ( ikut kerajinan ).

Hingga hari ketiga - Berat turun 1.5 kg
[ menu hari pertama ]

[ menu hari kedua ]


Tak reti nak masak apa?

Meh kelebek banyak resepi aku telah share sepanjang aku Diet Atkins
[ resepi mudah Diet Atkins ]



Perkara penting adalah RAJIN!


Nak tahu lebih lanjut tentang Diet Atkins?

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rizziela said...

Awat rajin sangat?

Jom tarik akk joint balik Atkiens ni nusha

AnneRaini said...

cepatnya turun.. jeles....

zazanizam said...

caiyokkk !

Ann Ishak said...

memang tak RAJIN hahahha

♥♥ Nur ♥♥ said...

Assalamualaikum....
selamat beratkins ^_^
dengan atkins Nur da turun dari 99.9kg ke 60kg ^_^

Athirah Diyana said...

perghh!! baru 3 hari dah turun 1.5 kg????

cik hani said...

dah lama tinggal diet..
sekarang still amik nasi, just kuantiti sikit je la.
makanan manis macam coklat dulu kurang, skarang gilakan coklat

Eintan Nurfuzie said...

chaiyok2...

Nurhuda Ismail said...

sehari 1.5kg hilang?? wow ! kene buat jugak ni