tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, December 16, 2015

Koleksi kereta lama dari Shell

Abah aku pengisi minyak tegar Shell. Dulu, time Shell selalu buat promosi isi minyak boleh beli mainan lain, abah aku rajinlah beli.




Ini antara koleksi yang dia sempat tunjuk. Takdelah koleksi sangat sebenarnya sebab abah simpan semua ini dalam satu plastik. Lepas itu masuk kotak. Hahahah.


Tapi untuk lego Shell terbaru 2015, abah takde kumpul. Kali ini yang gila kumpul lego atau hot wheels ialah Shafiq. Tak memasal aku terjebak sekali sebab kadang dia minta aku tolong belikan dulu. Heeeee.


Itu aje nak cerita. Bye!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

eima said...

shell yg baru tu kena beli minyak vpower .... huhu tak mampu tidak ku kumpul

Nurzakiah Hanum said...

wow simpan dalam almari kaca

tiga lalat said...

mana gmnr shell lego 2015 yg skrg nih? hehe2 byk stock takde ;(

Siti Yang Menaip said...

arwah ayah CT pun suka.. skrang ni tengok kete2 dia.. tingat kat dia..
simpan dalam kotak walaupun ada yang sudi nak beli..

Diya Hanun said...

boleh jd kenangan ni, smpai tua

Amanina Mads said...

best tu yui.. hehe
boleh bt koleksi byk2

nor azman said...

Bgsnya ayah dia..hehehe

Ibu Lala said...

Akk terkilan sgt x sempat kumpul koleksi shell thn ni. Bila nak beli sume hbs

Cik Ash said...

Nape kak ekin.xtaw pasal kereta ni kat shell

Azhafizah Md Nor said...

buat perhiasan pun cantik ni yui