tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, December 31, 2015

Isu 3 kerja untuk seorang

Mesti korang dah baca viral yang tengah hot sekarang kan? Ala yang 3 kerja dalam satu masa atau erti kata buat lebih dari 1 kerja!


Tapi kan tapi tauuuu.
Kerja yang dinyatakan tak rasa macam kerja pun. Macam lebih kepada pegang jawatan semata. Haaaaa, padahal orang bawah yang tungkus lumus buat kerjakan? Lalalala. Aih kang cakap lebih ada pula yang bangkang.


Malas celoteh lebih, cuma nak habaq meh kita buat lebih dari satu kerja. Tingkatkan ekonomi hidup yang semakin parah!


Apa pun, surirumah adalah kerja terbaik. Banyak kerja dalam satu masa!
Tengok mak aku saja dah cukup. Kesian dia. Gigih sebagai seorang isteri & ibu terbaik buat kami.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

el said...

kita ni dah mcm2 keje dah buat x larat kut nak tambah keje lagi hahah cukup lah yg ado ni hehe

Nurzakiah Hanum said...

betul dia org besar dan berpangkat boleh la

PeRdU cINta said...

mudah untuk kita berkata-kata percayalah tidak mudah untuk kita melakukannya..

Siti Nurzafirah said...

Sebenarnya kita pun lebih dari satu kerja.. sedar dengan tak je...

Rizziela said...

Nak kena cari 2 keje lg ni.. baru 1 keje sekarang ni :D