tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, December 11, 2015

Pecah rekod tidur sejam sahaja!

Aku tak tahu apa masalah aku semalam. Bila pejam mata, tak boleh lena. Macam ada sesuatu yang halang mata aku ni terpejam.


Al-kisah sebelumnya,
Semalam aku pening kepala. Jadi balik kerja aku ambil keputusan beli air Tiramisu RM 5 ( cawan besar banyak ais tu ). Nasib baik sedap!


Lepas makan malam, makan sayur,
Aku minum 1 tin kopi. Sejarah aku selama ini, walau aku minum apa kopi pun sebelum tidur, takde yang dapat halang aku nak lelap!


Nak dijadikan cerita lagi,
Badan aku macam tak selesa. Rasa miang. Terus aku mandi malam walaupun sebelum magrib dah mandi ( sila jangan amalkan ) sebab aku nak tidur lebih lena.


Hakikat,
Aku tak boleh lena. Sehingga 5.30 pagi, baru dapat lelapkan mata. 6.30 pagi bangun semula. Hmmm, pelik sungguh. Memang pecah rekod tidur sejam ja ni!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Siti Nurzafirah said...

Takkan kopi dan tiramisu mempengaruhi.. ??

Nieyl said...

Boleh tahan ke?tidur sekejap sgt.....

PeRdU cINta said...

Moga semuanya baik baik saja yui...

Jie Susanos said...

pelik tu..

biasa jarang2 jadi mcm tu..

eima said...

banyak fikir kot ... cuba amal ... zikir sblm tidur inshaaAllah tertidur tanpa sedar ....

wahida said...

ini lah yg jadik kat aku skrg yui...
tak tahu kenapa susah sgt nak lelap lately ni...
natijahnya, kat ofis aku ngantukkkkk sangattttt...

huhu...Allah sedang tarik nikmat tido kita yui...
Allah sedang uji kita...

Amie said...

Owwhhh... tudir satu jam jew..tak pening kepala ke? Saya tak boleh minum kopi, kalau minum pagi, sampai esok pagilah tak boleh tidur!

Siti Yang Menaip said...

i read somewhere.. penat sngt pun xleh lena jugak kn ? wallahualam..