tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, December 18, 2015

Pes Char Kuey Teow yang terbaik di Ipoh [buat gerenti jadi]

Aku beli, aku buat & hasilnya taraaaaaaaaa.


Sedap sedap. Kalah kat kedai yang kadang hambar je rasa. Krik krik krik. Nasib baik aku jumpa pes char kuey teow ini, memang mudah nak masak!





Aku pernah beli pes di Mydin tapi tak sedap. Macam sos tiram aje. Buat masa ini tak boleh kalahkan pes di atas. Lain dari yang lain.


Botolnya nampak kecil tapi boleh buat lebih 10 pinggan juga!


Mudahnya sediakan char kuey teow. Semudah ABC.


Kalau ada nak, boleh roger che'. Harga che' dapat RM 10, che' jual RM 12 aje sebotol ( ambil kira kos-kos lain sama naaa). Harga tak masuk pos ya. Jadi sesiapa mencari, meh lekaih roger.


Sila SMS 019 233 1810.


Nak lagi sedap, ada tambahan bahan lain yang aku letak. Cara itu akan aku bagitahu pada yang membeli dariku. Hehehe.


Sedap repeat lagi! Gituuuuu.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

el said...

k.el dok cari pes ni lah
ok ok nti k.el nak k.el roger yui k
thanks

Atie Yusof said...

alahaii sedap nya lah sis..memang susah nak cari kan pes mcm ni..berbaloi2 beli dan masak sendiri... :)

Yan Ty said...

wah.. menarik nya...

Rizziela said...

sedapnya

Shahida Dzulkafli said...

Akak pun ada pes nie.. Tapi balang besar sikit.. Memang sedap.. masak guna meehoon pun best.. Ohsem sangat pes nie..

eima said...

senang je kan buat guna pes ni... yg ni tak beli lg selalu beli kat penang tu

Azhafizah Md Nor said...

sedapnya..bebila masa boleh buat sendiri kan

Cik Itah said...

wahhh nampak sedapp la

Siqah Hussin said...

lapar eh bila tengok pagi-pagi di bulan ramadhan ni. hii