tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, December 10, 2015

Cara mudah nak lukis kucing

Haaa, suka melukis? Tapi takde kemahiran asas. Takpe, kita cuba cara "asas" ini pula. Mana tau, hasilnya superb!



Heeee, amacam? Sanggup nak melukis kucing dengan cara ini? Kihkihkih.


Gurauan semata ya.

Apa itu jualan #danauntukmeow

Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ]

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

zarul farhana said...

cehhh hahahaha

PeRdU cINta said...

Akak PC pernah buat la Yui...ambil kucing tekap atas kertas lukisan..bagusnya kucing akak tu diam je pulak..macam tahu2 tuannya nak siapkan kerja sekolah pendidikan seni..hahahahaha..

Nurzakiah Hanum said...

hahhaa

Tomodachi said...

Belum pernah lg sy buat ni, hehhee

tiga lalat said...

senang kanns lukis kucing tuu., meoooowww

Nor Afidah Bte Che Azmi said...

Kucing akak tak sempat nak lekap atas kertas ..kertas tu mesti dah koyak rabak..hahaha

cik hani said...

amboi..senang betul melukisnya..hehehe

mun said...

haha.. ok...akak nak cuba laa..kekeke

el said...

tipah tertipu haha

Kira Sakura said...

amboi sangat!! hihi

wahida said...

hahaha...ini win!

azizah green line said...

hahaha xsanggup la nak lukis camtuu

anamizu said...

hahaha senangnya tekap je cenggitu kan Yui =P

Diana Rashid said...

hahah..nanti nak try la..tapi tau dah..mesti dia tangkap pensil..lepas tu ajak main gigit2..heheh

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik Yui...macam tak sanggup lah dik hihi

anak denesor said...

Hahaha kelaka..klo la bole men tekap tekap haha

Jie Susanos said...

nti kena cekar plak..

Siti Nurzafirah said...

hahaha... cis ! perli lettew ~

Siti Yang Menaip said...

ahaha ni la memang cara paling senang CT penah jumpa *jeling tajam*