tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, December 21, 2015

Jadikan CMD sebagai penyegar/toner untuk kulit anda!

Dari mula aku beli CMD, memang aku manfaatkan sebaiknya. Yelah, kita nak tengok keberkesanan pada diri sendiri supaya senang nak share pada orang lain.


2 bulan aku jadikan CMD sebagai pencuci wajah aku. Aku tolak ketepi Safi. Memang guna campuran air dan CMD. Lepas itu, jadikan CMD sebagai penyegar/toner.


Alhamdulillah, result yang baik. Kiranya aku sesuai untuk masalah sebegini. Masalah aku adalah untuk kecilkan pori.



"rakan karib" aku


Botol dalam gambar adalah botol percuma dengan setiap pembelian pakej ahli
Percuma ya BUKAN UNTUK DIJUAL


Korang akan dapat 2 botol 65 ml percuma 30 ml macam gambar di atas
Hanya RM 178 bagi free pos
Penggunaan untuk 3-4 bulan
Jimatkan?


Yang penting satu keluarga boleh guna. InshaaALLAH. 
Aku akan guide mereka yang beli dari aku.


Agen sah Revell ( CMD & Klenz ),
��Nurul Yui
��019 233 1810

#cmd #cmdperak #revell #penggunacmd#cmdpelbagaiguna



Jom tengok testimoni CMD yang lain


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

1 dak comei sayang YUI:

Azhafizah MN said...

menarik ni dapat percuma botol spray pink yang comel.