tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, October 07, 2013

[7/10/13] Kiki pergi selamanya

Semakin nazak sebelum aku pergi kerja
Bila dipanggil namanya, dia pandang sayu
Matanya pandang wajahku
Seperti dia mengucapkan terima kasih
Kerana sudi menjaganya
Bermain dengannya
Dan beri kasih sayang tidak berbelah bagi padanya


Akhirnya Kiki pergi selamanya 
Tenanglah kamu wahai di sana sayang

Daku relakan kau si meow yang sangat comel
Jangan lupakan daku si penjagamu
Satu hari nanti moga kita bertemu 



* Dia kurang bermain tapi masih lalu makan. Entah kenapa hari ini nazak dan telah pergi selamanya. ALLAH lebih sayangkan kamu sayang.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

Ena's Stories said...

alahai..sayu je baca entry ni..
moga jumpa penggati meow baru yer..

Myra Jay said...

Alahai sedihnya..

Kucing ni kalau kita rapat dengan dia pasti hati akan sayu saat ia tinggalkan kita kan

AnneRaini said...

kiki ni bukan anak kucing tu ke? kesian die..xpe nnti yui mesti kcing pengganti..lgpun sinchan kan ada..kika pun ada..

Liza Licha said...

syangnya Yui kat dia :'(

ezlinda hisam said...

takziah.. sedihnya.. :-(

Nurul Ashikin said...

sedihnyaa
saya pun pencinta kucing
nampak kucing tergolek tengah jalan kenal lenyek--
saya akan alihkan ketepi
kucing umpama ahli keluarga bagi cikNurul

azizah :) said...

sedihnyaa.. sobsobsob.sabar yer yui

Nurzakiah Hanum said...

sedihnya

Kakzakie said...

Walau sekadar kucing tapi bila dah jadi sebahagian keluarga mesti rasa sedih...

Hazmin Hamudin said...

Memang sedihkan kalau dah lama jaga kucing ni.Lepas tu dia mati.

Deqla Manjew said...

sedihnye yui.. deqla x sanggup kehilangan kucing2 deqla.. rasa x mampu nk hadapinya..tp setiap yg bernyawa pasti akan mati kan.. kdg2 tu rasa mcm lepas ni bila smuanya dah xde, deqla x nk bela kucing lagi..bkn x suka..tp tak sanggup rasa sedih lagi jika kehilangan.. ;(

nanakimie said...

huhu,,,tak terhingga kasih yui pada kucing......jangan sedih2 ye yui...

Rosmiza Ali said...

Sabar ye Yui.. Semoga roh Kiki tenang di sana.. T_T

Shark Kay said...

shark tumpang simpati,
RIP kiki.

aniswany lazim said...

takziah yui...meow tu aman di sana :)

diana said...

jangan sedih2 ye..
mungkin itu yang terbaik untuk dia.. dari dia menangung sakit kita tengok pun tak sanggup..

lizz said...

biasala bila dah rapat ngan kita hari2 dengan kita......memang sedihkan yui....

^^eKaTiKaH^^ said...

takziah atas pemergian Kiki.
Jangan sedih2 ye kak. Kiki pun taknak akak bersedih

Chot said...

:(. Tabahkn hati

Amanina Mads said...

sedihnya.. banyak bersabar k

Azhafizah Md Nor said...

sudah takdirnya dia pergi jua..jangan sedih yui.mesti ada pengganti nanti.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alahai sedihnyer
xper la yui sah sampai masa dia...sabar ea

Mimi Azirah said...

alahai siannye..sbr la yui

Cik Itah@RRP said...

sedihnya....sabar ya yuii..

Nisa Greennnpanda said...

kucing sy dlu, sblum die mati, die pun kurg sgt gerak... byk dok diam n dok kat luar je.. huhu~...

Masha Meisters said...

alooo...sedihnyer...huhu
nama kiki sama dgn nama kucing masha...kiki juga...kiki masha ni jumpa kat depan rumah...

IntaNBerliaN said...

sayu je baca entry ni

Cik Nur™ said...

alooo...sedihnyaa...