tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 31, 2013

Selamat ulangtahun ke-50 mak yang tersayang

31/10/1963 adalah tarikh kelahiran mak yang tersangat daku, adik beradik & abah sayangi. Alhamdulillah hari ini mak dah genap berusia 50 tahun.


Buat mak tersayang
Puan Saayah Bte Asri


Orang sayang mak sangat-sangat
Walau mak suka bebel 
Eh! Bukan bebel yang kami tak suka
sebab
orang tahu itu semua untuk kebaikan kami adik beradik
itu tandanya mak ambil berat & sayangkan kami


Mak
Moga mak dipanjangkan lagi usia
Dimurahkan lagi rezeki
Gembira di samping kami semua
Sentiasa tersenyum melihat telatah kami


Kami sayang mak sangat-sangat
Tak terbalas jasa mak menjaga kami
dari tapak kaki sebesar ibu jari
hingga dah besar gedabak macam ini
Hihihi


Sayang mak sangat-sangat. ♥ u my mom!!


Ikhlas dari hati,
Kak Yui
Anak sulung dari 4 beradik





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

Kesuma Angsana said...

happy birthday to yr mum yer !

Nurzakiah Hanum said...

oo anak sulung rupanya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.Selamat hari lahir utk Emak Yui....Semoga diberikn kesihatan yg baik Aaminnn

Kisah Si Dairy said...

happy birthday kat mak ye..

Mimi Azirah said...

Selamat hari lahir utk mak ye

Hazmin Hamudin said...

Anak sulong ke? Huhu. Selamat hari lahir utk mak yui

Deqla Manjew said...

selamat ulang tahun kelahiran yg ke 50 auntie Saayah..kalo kat sektor kjaan, usia mcm ni masih berkeje.. lom bersara lagi ni yui.. ;)

nanakimie said...

selamat ulangtahun ke-50 makcik:) moga sihat2 selalu & sentiasa dalam rahmatNya..amin...

Dylla Abas said...

sayang mak juga..huhu..selamat hari lahir makcik..moga terus diberi kesihatan yg baik dan dirahmati-Nya selalu :)

eima said...

hepi besday mak yui ..semoga panjang umur dah dimurahkan rezeki utk cepat dpt menantu cecepat .. yeay !!

Azhafizah Md Nor said...

Selamat hari lahir untuk mak yui

Sally Yatiey said...

Happy birthday buat Mak Kak Yui ;)

adrianna syaz said...

Selamat ari lahir tuk mak yui..

Tuk yui..boleh je kek tu.hehe

beta kupu said...

Yui, mak kita 'kembar' rupanya, klu nak tau, besday mak sy pun arini jugak ;)

Rosmiza Ali said...

Happy birthday auntie! ^_^
ZON PERMAISURI CHOMEL

Shark Kay said...

sori lambat wish..
hepi besday jugak ler buat mak yui,
semoga panjang umur dan dimurahkn rezeki.
hepi besday :)

Nisa Greennnpanda said...

hepi belated b;day utk mak yui~...

azizah :) said...

happy besday untuk mak yui

IntaNBerliaN said...

happy belated bzday utk mak yui

Cik Nur™ said...

selamat ulangtahun kelahiran buat mak yui...

ayut said...

Moga mak yui trus sihat dan bhagia slalu dunia akhirat...amin....