tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, October 20, 2013

Melawat adik di Port Dickson

Saat anda baca entry ini, aku sekeluarga dalam perjalanan pergi Negeri Sembilan. Melawat adik lelaki yang belajar di sana.


Kesian sebab Aidiladha lepas tiada cuti dan diberitahu mereka tidak boleh pulang bercuti sehingga tahun hadapan. Perasaan sedih pasti dia rasai. Saat rakan sekolah yang lain bercuti, mereka tidak. Itulah pengorbanan mereka.


Sebagai bakal pewira negara, dia kena kuat. Kuat dalam segalanya. Walau hanya ALLAH yang tahu apa perasaannya.


Hari ini kami melawat kamu. Moga kamu seronok ya Shahrizan. Pembakar semangat nak hadapi SPM tahun ini.


Esok bakal berlangsung GA Oktober 2013 Nurul Yui
Moga mendapat sambutan
InsyaALLAH

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Nurfaezah Abdullah said...

nasib baik brunei ne kecil. so xde mslh kalo nak balik kg mase holiday.

Shakira Pathi said...

Selamat ke port dickson kak yui :)

Chot said...

Selamat pergi selamat pulang!

Cik Nur™ said...

Rasanya kan, makcik Nur mesti pergi sana tgk anak dia jugak...

anak dia spm gak tahun ni...

Azhafizah Md Nor said...

area mane yui?dah dkt ngan fiza la ni:)

Mama Adam said...

tahun depan insyaallah ada. sabar =)

adrianna syaz said...

Trus ke melaka la yui.hehe

ayut said...

moga sekeluarga slmt pergi dan pulang yer dear ^^ hati-hati di jalan raya :)

Mimi Azirah said...

Adik yui skola spptd ke?

Ayu Zan said...

belajar katne tu yui?

are_lin@yu said...

semoga selamat perjalanan yui sekeluarga ya

ros_reeza said...

Singgah tengahari.. memang itu prosedur sekolah tu kan.. takpe, kena sabar ye.. nak jadi perwira negara kan.. nanti dah jadi tentera lagi kena banyak sabar.. Raya pun belum tentu lagi cuti.. siap kena masuk hutan.. itu pengalaman Ros jadi isteri tentera..
moga adik Yui berjaya :)

azizah :) said...

tak singgah umah pon... hahaha

Masha Meisters said...

insyaallah tahun depan dah leh raya sama2 eh...good luck for SPM untuk adik yui :-)

Deqla Manjew said...

pewira berkorban apa saja.. even cuti pun.. chaiyok2..

Cik Itah@RRP said...

yeahh..itu tu dia pengorbanan bakal perwira :) ..

Hazmin Hamudin said...

Sekolah apa ni yui?