tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, October 26, 2013

Projek minggu ini untuk Nurul Yui Collection

Kain dah dibeli. Tunggu step seterusnya sahaja. Tak pasti menjadi atau tidak yang pasti aku dah cuba sebaiknya untuk memajukan lagi bisnes Nurul Yui Collection.




Jika dah ada hasilnya InsyaALLAH aku upload lain. Moga semua dipermudahkan. Aminnn.


Lappy abah buat hal pula. Baru cadang nak draft siap-siap entry pemenang. Jenuh aih kalau takde lappy kat rumah ini.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Ann Ishak said...

cantik2 kaler kain tu :)

Cik Itah said...

selamat maju jaya hehe

Azhafizah MN said...

hasillnya pasti terbaik yui..selamat memotong,memerah idea dan menghasilkan sesuatu yg cute :)

Unknown said...

yui nak buat apa dengan kain ni?

Kai Ssi said...

selamat mencuba membuat sesuatu yang gempak..
tengok gaya mcm gempak je!
╔════════════════════════╗

║ My Blog ► http://abgdude.com/blog

╚════════════════════════╝

Unknown said...

insyaAllah pasti hasilnya berjaya yui..

Miss N™ said...

Yui nak buat ape?
tak sabar nak tahu ni...

Nina Mads said...

tak sabar nk tgk hasil jahitan awak.. hehe

ecadwinkyasha said...

buat halfomoon eh?

Mimie said...

Shawl ke nih yui

Shida Radzuan said...

lg jenuh nk bawa balik lak lappy dr ipoh ke sg siput hehee..

ayut said...

mcm kain ciffon..nk bt ros ciffon ea yui??hihi

Unknown said...

ok... nanti upload hasilnya ye... ;)

Rizziela said...

Buat tudung ker

Cik Rose said...

moga dipermudahkan urusan yui..