tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, October 26, 2013

Projek minggu ini untuk Nurul Yui Collection

Kain dah dibeli. Tunggu step seterusnya sahaja. Tak pasti menjadi atau tidak yang pasti aku dah cuba sebaiknya untuk memajukan lagi bisnes Nurul Yui Collection.




Jika dah ada hasilnya InsyaALLAH aku upload lain. Moga semua dipermudahkan. Aminnn.


Lappy abah buat hal pula. Baru cadang nak draft siap-siap entry pemenang. Jenuh aih kalau takde lappy kat rumah ini.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Ann Ishak said...

cantik2 kaler kain tu :)

Cik Itah@RRP said...

selamat maju jaya hehe

Azhafizah Md Nor said...

hasillnya pasti terbaik yui..selamat memotong,memerah idea dan menghasilkan sesuatu yg cute :)

Norhasniza Khalid said...

yui nak buat apa dengan kain ni?

EncikKai Abgdude said...

selamat mencuba membuat sesuatu yang gempak..
tengok gaya mcm gempak je!
╔════════════════════════╗

║ My Blog ► http://abgdude.com/blog

╚════════════════════════╝

azizah :) said...

insyaAllah pasti hasilnya berjaya yui..

Cik Nur™ said...

Yui nak buat ape?
tak sabar nak tahu ni...

Amanina Mads said...

tak sabar nk tgk hasil jahitan awak.. hehe

Eca Dwinky Asha said...

buat halfomoon eh?

Mimi Azirah said...

Shawl ke nih yui

Shida Radzuan said...

lg jenuh nk bawa balik lak lappy dr ipoh ke sg siput hehee..

ayut said...

mcm kain ciffon..nk bt ros ciffon ea yui??hihi

Deqla Manjew said...

ok... nanti upload hasilnya ye... ;)

Rizziela said...

Buat tudung ker

ros_reeza said...

moga dipermudahkan urusan yui..