tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, October 22, 2013

Bakal pewira negara dari keluarga Shah

Kelmarin aku sekeluarga bersama opah melawat adik lelaki aku yang bersekolah di Port Dickson. Ya, sekolah SPTD. Kesian sebab dia satu sekolah tak dapat bercuti untuk Aidiladha dan dijangkakan tidak ada cuti hinga tahun hadapan.


Maka kami ambil keputusan pergi ke tempatnya. Sekurangnya terubat rindu dia dan kami terhadapnya. ALLAH, sebak tengok dia semalam. Dalam hatinya pasti terharu sebab kami dari jauh sudi jenguk dia. Dugaan sekolah lain negeri.


- dah semua macam ini tak dapat nak cam tapi aku rasa dia yang berdiri tengah -


Dia sekolah tentera. Dia yang pilih untuk terlibat dalam bidang anggota. Alhamdulillah itu minatnya dah serius tak sangka dia antara ribuan pelajar yang terpilih masuk sana. Tahniah adikku.


Tahun ini dia SPM, doakan dia berjaya untuk menjadi insan yang berguna. InsyaALLAH.


- itulah adikku yang berbaju kuning -


Rindu nak kumpul sekeluarga sepenuhnya.



Pelbagai hadiah menarik untuk dimenangi
23 pemenang bakal dicari
Tamat 24/10/2013







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Cik Nieda Norainida said...

satu skola adik kita.. (:

aniswany lazim said...

bagusnya adik yui.pilih berkhidmat utk negara.. :)

NM03 said...

syoknya hidup berasrama...

Nurzakiah Hanum said...

nak join

Deqla Manjew said...

tahniah buat adik yui.. ;)

Cik Itah@RRP said...

tahniah buat adik yuii..and all the best for SPM dia nanti..

beta kupu said...

dah rmi2 pki uniform mmg ssh nak cam kan?! hihi

ros_reeza said...

bila dah beruniform dan berceloreng muka, memang nampak sama je kan :)

izan mama mia said...

baguslah dh ada perwira...dlm keluarga

Cik Nur™ said...

sama sekolah dengan sepupu nur....
bila dgr latihan2 diorg...rasa mencabar jugakkan sekolah tu....

Shakira Pathi said...

Bangga ada adik jd perwira negara :)

JunAina said...

Kuatnya jiwa patriotik dia...bukan calang2 pelajar yg dapat masuk sini.

Liza Licha said...

wah.. hebat tu adik yui :)

Mimi Azirah said...

akak dh agak dh skola spptd...kitorg pgil budak afats

Hazmin Hamudin said...

Wah.. Hebat betul adik.. Tahniah la ye.

azizah :) said...

kitorang panggil affat yui..hehe

Shark Kay said...

hohoh..
ada hero juga dalam keluarga.
smoga dia graduate dengan jayanyer nnti,

Azhafizah Md Nor said...

semoga bakal menjadi perwira negara yang disanjungi one day nanti.aminn :)

nanakimie said...

semoga sukses selalu adik yui!tak lupa sentiasa kuat & tabah dalam berkorban demi keluarga dan negara:)

are_lin@yu said...

inshaallah moga yg terbaik utk adik yui ya

Shida Radzuan said...

wahhh..dulu pernah cita2 nk jd askar tp tu dlu masa zaman agk kasar hahaa ^_^

IntaNBerliaN said...

ooo sekolah tentera ke upenya... akak baru tahu ada sekolah camni..