tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, October 25, 2013

Hadiah pertama sempena 25 tahun



Hadiah pertama diterima dari sahabat baik daku sejak zaman politeknik, Ira. Tak sangka dia nak pos 2 pasang kain ini. Macam tahu-tahu aku dah lama tak tempah baju.


Yang merah boleh lagi nak pakai tapi yang sebelah tu macam sesuai nak bertunang pula. Huhu. Ala, sekarang pakai apa pun ok yang penting sopan itu ada kan.


Terima kasih yayunk ira. Far sayangggggg Ira. 


* Gigih tajuk hadiah pertama macamlah ada hadiah kedua pula. Hahahaha




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat

shaFazie said...

dua2 warna cantik sgt yui...

Azhafizah Md Nor said...

yang satu lagi boleh buat baju tunang or nikah nanti yui :)

Cik Itah@RRP said...

wahh cantik...untung la dapat hadiah cmni..:)

Ayu Zan said...

wah! baju tunang da ada tu.hehe

- AZIE - said...

untung la yui...

Liza Licha said...

seronoknya jadi Yui. hehe

Zara Nurhaidah said...

wah.. best nye !

Ann Ishak said...

kain warna grey tu cantik mengelip2 :)

nanakimie said...

wah,best2,haa..hadiah kedua dari en.shapit ler,hihi...

adrianna syaz said...

Salam jumaat yui...warna grey tu lawa la :)

Deqla Manjew said...

untung la dpt hadiah.. cantik pulak tu..

Cik Nur™ said...

cantiknyaa..!

azizah :) said...

cantik la yui..bukan sng org nak bg kain ela ni..

Amanina Mads said...

cantik 2 kain tu.. murah rezeki

Mimi Azirah said...

Bestnye dpt hadiah

Shida Radzuan said...

wahhh,,bestnyee ^_^

ayut said...

best kan dpt hadiah dr kawan baik...terharu je rasa :)

Nory Zoulkefle said...

bestnya dapat hadiahh...